Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سه هزار و ۸۰ میلیارد ریال از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا زمان حاضر، در حوزه توسعه زیرساخت‌های توزیع برق استان سرمایه‌گذاری شد.

سید محمد موسوی زاده روز شنبه به رسانه ها افزود: بهره برداری از یک هزار و ۵۳۸ کیلومتر خطوط هوایی و زمینی، نصب یک هزار و ۸۵۴ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق با ظرفیت ۲۵۲ مگاولت آمپر، دایر کردن ۲۴ هزار و ۷۸۷ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، جذب ۶۹ هزار و ۶۰۲ مشترک جدید و نصب ۷۲۱ انشعاب برق چاه آب کشاورزی، به عنوان فعالیت هایی است که از مرداد ۹۲ تا زمان حاضر به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تاکید کرد: همزمان با دهه فجر امسال ۵۱ طرح عمرانی برق‌رسانی این شرکت با ۴۷۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال اعتبار در استان افتتاح می‌شود.

افزود: ۳۶ طرح در قالب توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه ها، تجهیزات و تاسیسات توزیع برق، با اعتبار ۳۹۷ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال، ۱۴ طرح عمرانی برق‌رسانی روستایی با مبلغ ۶۳ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال و همچنین طرح برق رسانی به روستای چاه مَرعی از توابع شهرستان شاهرود با مبلغ ۱۳ میلیارد ریال، به عنوان طرح های قابل افتتاح این شرکت در چهل و دومین بهار انقلاب است.

وی با بیان اینکه از دهه فجر سال قبل تا کنون ۶۱۴ میلیارد ریال در تاسیسات صنعت توزیع برق استان سمنان سرمایه گذاری شد گفت: احداث ۱۸۶ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی، نصب ۲۸۱ پست توزیع برق با ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر، جذب هشت هزار و ۴۶۹ مشترک جدید، برق‌رسانی به روستای کلاته میرزا، نصب ۲ هزار و ۱۲۲ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر و برقراری ۱۰۵ انشعاب برق برای چاه های آب کشاورزی، از جمله اقدامات صورت گرفته از بهمن سال ۹۸ تا بهمن امسال محسوب می شود.

۹۴ درصد تاسیسات توزیع برق سمنان ثمره انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که بیش از ۹۴ درصد تاسیسات صنعت توزیع برق استان سمنان پس از انقلاب اسلامی ایران احداث و به بهره برداری رسید افزود: احداث ۱۱ هزار و ۴۳۲ کیلومتر شبکه، نصب هشت هزار و ۱۵۰ پست توزیع برق با قدرت یکهزار و ۳۸۳ مگاولت آمپر، جذب ۳۵۱ هزار و ۷۹ اشتراک برق، برق رسانی به ۴۱۵ روستا، نصب ۲ هزار و ۶۹۳ انشعاب برق چاه آب کشاورزی و برقراری ۱۱۷ هزار و ۴۹۱ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر،  به عنوان دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی در عرصه خدمت رسانی است.

۱۶.۶۱ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان از آغاز طرح برق امید تا آبان امسال مشمول طرح برق امید شدند و صورت حساب با مبلغ «صفر» برای آنان ارسال شد.

به گزارش ایرنا، ۵۲ هزار و ۴۵۹ اشتراک خانگی در استان سمنان از تخفیف پرداخت بهای مصرفی برق در طرح برق امید برخوردار شدند.

از مجموع کل مشترکان برق خانگی در استان سمنان، ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری و ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی استان سمنان نیز مشمول طرح برق امید شدند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت توزیع برق استان سمنان میلیارد ریال طرح برق امید برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد