Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان ازاستاندار هرمزگان در نشست خبری بغد ظهر امروز خود از افتتاح بالغ بر هزار و ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست خبری بعد ظهر امروز خود در جمع خبرنگاران گفت: این میزان پروژه بالغ بر ۲۱۹ میلیون یورو اعتبار هزینه شده که چهل درصد از آن از محل دولتی و ۶۰ درصد از اعتبارات آن از اعتبارات بخش خصوصی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه آبزی پروری استان هرمزگان  در سال‌های اخیر با یک همت بلند به 10 هزار هکتار تولید میگو در اراضی ساحلی رسیده‌ایم گفت: این میزان از اراضی بالغ بر ۳۲  هزار تن میگو و محصول نهایی خواهد داشت.

 

همتی تصریح کرد: هرمزگان به سمت رسیدن به سطح زیر کشت  ۵۰ هزار هکتار می رود که در افق خود تنها در این بخش از فعالیت های شیلاتی هرمزگان،استان می‌تواند سالانه یک میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در حوزه پرورش ماهی در دریا نیز در سال ۹۲ هیچ تولیدی نداشتیم اما اکنون به تولید شش هزار تن ماهی در قفس های دریایی رسیده‌ایم اظهار داشت: تلاش ما این است که تعاونی‌های صیادی در این زمینه میدان‌دار باشند و از این طریق بتوانند کمبود ماهی در دریا را نیز جبران کنند و به شغل پرورش ماهی در قفس مشغول شوند تا ضمن کاهش فشار بر ذخایر آبزیان، فعالیتی پرثمرتر داشته باشند.        

همتی با اشاره به فعالیت ها و پیشرفت هایی در بخش های  شیلات،بخش آب شرب و کشاورزی، حوزه بهداشت و درمان، در بخش بخش راه به ویژه راه‌های بشاگرد و ... صورت گرفته است گفت: در بسیاری از بخش‌های تولیدی در هرمزگان شاهد افزایش دو برابری در سال‌های اخیر بوده‌ایم.                      

 

وی افزود:  در بخش مسکن و عمران شهری 318 پروژه، نوسازی مدارس با 120 پروژه، حمل و نقل 105 پروژه، کشاورزی و منابع طبیعی 146 پروژه، انرژی 85، بهداشت و درمان 63 پروژه، صنعت و معدن 39 پروژه و ...  قابل افتتاح داریم که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست خبری استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

امتداد - موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.
 متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند.
گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم