Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جدید فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان نخستین جلسه هم اندیشی نامزدهای ریاست این فدراسیون گفت: استفاده از خرد جمعی سرلوحه کار ما در فدراسیون بوده و هدف تمام نامزدها، گام برداشتن در راستای اعتلا و ارتقای جایگاه فدراسیون پزشکی ورزشی است.

 نخستین جلسه هم اندیشی کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که سعید کاظمی، محمد حسین پورغریب و سیدحمید جمال الدین عز آبادی سه تن از کاندیداهای فدراسیون حضور داشتند، برای پیشبرد برنامه‌های فدراسیون به بیان نقطه نظرات و ایده‌های خود پرداختند.

نوروزی در این جلسه اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی و بهره مندی از تمام ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پزشکی ورزشی در سراسر کشور، اولویت فعالیت‌های فدراسیون در چهار سال پیش رو است و طبیعتا در این راه استفاده از خرد جمعی سرلوحه کار فدراسیون پزشکی ورزشی است کاندیداهای محترم همگی برنامه‌های جامعی برای رشد و اعتلای بیش از پیش فدراسیون پزشکی ورزشی داشتند. بنابراین برگزاری سلسله جلسات را در دستور کار قرار دادیم.

نوروزی با استقبال از دیدگاه های مطرح شده در این نشست گفت: معتقدم هدف تمام نامزدهای محترم ریاست فدراسیون، گام برداشتن در راستای اعتلا و ارتقای جایگاه فدراسیون پزشکی ورزشی در کشور است.

یادآور می شود برگزاری این جلسات با دیگر کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی در دستور کار دکتر نوروزی قرار دارد./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی استفاده از خرد جمعی پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر