Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:38:26 GMT

۴۰ تن روغن مایع در فردوس توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۷۳۱

۴۰ تن روغن مایع در فردوس توزیع می‌شود

مهدی صادقی روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان فردوس اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون ۱۵ تن سهمیه روغن شهرستان در قالب ۲ هزار قوطی ۵ کیلوگرمی و ۲ هزار و ۲۰۰ بطری مایع جذب و در بازار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۲ تن تخم‌ مرغ در واحدهای صنفی شهرستان توزیع شده است، افزود: ۲ مرغدای شهرستان که متعهد بودند روزانه در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تخم مرغ را در بازار شهرستان توزیع کنند به بهانه‌هایی سهمیه‌شان کم و یا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی گفت: علیرغم اینکه قرار بود از استان نیز یک تن تخم مرغ به این شهرستان اختصاص یابد، متاسفانه با توجه به کاهش شدید تخم مرغ در شهرستان، با مشکلات فراوان و توزیع سلیقه‌ای، به میزان کمی وارد شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر سهمیه‌ای از استان دریافت نکرده‌ایم، افزود: علیرغم تقاضای زیاد و قیمت بالای تخم مرغ در شهرستان، امیدواریم مسوولان مربوطه بیشتر پیگیر این موضوع باشند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس گفت: از ابتدای بهمن امسال تاکنون قیمت برخی اقلام ضروری در این شهرستان افزایش داشته است که بیشترین افزایش مربوط به قند با ۵۴ درصد رشد بوده است.

وی با بیان اینکه در خصوص قیمت صیفی‌جات نیز قیمت موز کاهش ۴۹ درصدی در این مدت داشته است افزود: ۲۰ تن برنج هندی و ۱۳ تن شکر بسته‌بندی تنظیم بازار جذب و روانه بازار شده است.

صادقی اظهار داشت: در این مدت ۶۰۰ مورد بازرسی در شهرستان صورت گرفته که در این راستا ۱۲ پرونده به ارزش ۴۱ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

معاون فرماندار فردوس در این نشست گفت: واحدهای تولیدی حق ندارند برای مسوولان کمیسیون تنظیم بازار تعیین تکلیف کرده و محصولات خود را به افراد مورد نظر خودشان عرضه کنند، لذا باید به هر عاملی که اداره صنعت و معدن معرفی کند محصول را عرضه کنند.

مرتضی رییسی افزود: مصوب شده بود که تمامی مرغداران و واحدهای مرغ تخم‌گذار براساس میزان نهاده‌هایی که دریافت می‌کنند، محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

وی گفت: واحدهای مرغ تخم‌گذار قاین و فردوس اگر تخم مرغ مصوب شده را تحویل شبکه توزیع ندهند، با آنها برخورد شده و سهمیه نهاده‌های اختصاص یافته آنها کاهش می‌یابد.

رییسی در خصوص کیفیت پایین نهاده‌ها که توسط مرغداران طرح شده بود بیان کرد: جهاد کشاورزی موظف است نهاده‌ای که تحویل متولیان تولید می‌دهد از لحاظ کیفی بررسی کند، چرا که اگر واحد تولیدی خسارت ببیند، محصولی برای عرضه به بازار نخواهیم داشت.

در این نشست مصوب شد قیمت هر بطری روغن مایع در عمده فروشی ها ۹۲ هزار ریال و در خرده فروشی ها ۹۵ هزار ریال به دست مصرف کنندگان برسد. قیمت شکر تنظیم بازار نیز در این شهرستان به قیمت ۸۷ هزار ریال و شکر آزاد ۱۱۵ هزار ریال در حال توزیع است.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور تنظیم بازار هزار ریال تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید