Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، پیرو خبرسازی‌ برخی کانال‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نشست انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از فقهای شورای نگهبان، روابط عمومی شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همان‌طور که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز اعلام کرده است، در سالروز تأسیس این مجموعه‌ سازندگی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۳ آذرماه، طبق روال مألوفِ هر ساله که فرمانده محترم‌ این قرارگاه با بزرگان و علما دیدار می‌کند، نشست و جلسه‌ای با آیت‌الله سید احمد خاتمی برگزار و صرفاّ به ارائه‌ گزارش از عملکرد این قرارگاه‌‌ پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با تأکید بر اینکه در دیدار مذکور هیچ‌گونه مباحث انتخاباتی مطرح‌ نشده است، خبرسازی‌های صورت گرفته درباره دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از اساس تکذیب شده و از افکار عمومی و رسانه‌های رسمی درخواست می‌شود، اخبار صحیح مربوط به شورای نگهبان‌ را از وب سایت رسمی‌ این نهاد پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری گفت: بر اساس طرح مذکور، تنها حساب غیرتجاری ۵ دهم درصد از کل جمعیت کشور که بالاترین تراکنش‌ها را داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان مجلس نسبت به تغییرات ایجاد شده در طرح مالیات بر سوداگری گفت:‌ شورای نگهبان به برخی مواد طرح مالیات بر سوداگری از جمله ماده 8 این طرح ایرادات و ابهاماتی را وارد کرده است. 

مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه

 

وی افزود: با توجه به اینکه ماده 8 از مواد زیرساختی طرح مالیات بر سوداگری به شمار می‌رود که پایه‌های اطلاعاتی برای اجرای این طرح را فراهم می‌کند، بنابراین ماده 8 یکی از مواد مفصل طرح است که رفع ابهام از برخی دیگر از مواد طرح نیز منوط به اصلاح همین ماده شده است. 

طغیانی با رد ادعای برخی نمایندگان مجلس که معتقدند کمیسیون اقتصادی برای جلب نظر شورای نگهبان اقدام به قانون‌گذاری جدید کرده، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و ما در کمیسیون صرفاً ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح را رفع کردیم. به طور مثال یکی از ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی چه تعداد از تراکنش‌ها در حساب‌های غیرتجاری را مورد بررسی قرار می‌دهند. 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در اصلاحیه‌ای که جهت مرتفع کردن نظر شورای نگهبان در کمیسیون صورت گرفت، تصریح شد که تنها 5 دهم درصد از تراکنش‌های مرتبط با حساب‌های غیرتجاری افراد که بالاترین اعداد را داشته باشند مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین اینطور نیست که این قانون تمام مردم را شامل شود. 

وی خاطرنشان کرد: البته یک شائبه درباره این بخش از طرح وجود داشت که این نیم دهم درصد آیا ناظر به اشخاصی است که بالاترین تراکنش‌ها را داشتند یا اینکه ناظر به کل جمعیت کشور است که ما توضیح دادیم ملاک ما در بررسی‌ها، کل جمعیت کشور است. به عبارت دقیق‌تر اگر جمعیت کشور را 85 میلیون نفر در نظر بگیریم، تنها حساب غیرتجاری 42 هزار و 500 نفر از اشخاصی که بالاترین تراکنش‌ها را در این حساب‌های بانکی خود داشته باشند، مورد بررسی قرار  می‌گیرد و سایر مردم از بررسی‌ها معاف هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند