Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@13:12:52 GMT

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۸۶۰

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ جزو متداول‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای گوشی سامسونگ شما رخ بدهد.

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ احتمالاً بارها شنیده و دیده‌اید که ال سی دی گوشی سامسونگ شکسته شده است. این امر در  بیشتر موارد با ناراحتی‌های بسیاری برای کاربران و مخاطبان دنیای تکنولوژی و دیجیتال همراه می‌باشد؛ چرا که از سویی موبایل‌ها تأثیر بسیار زیادی در زندگی ما انسان‌ها داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از سوی دیگر نیز، برند سامسونگ یکی از برندهای معتبر در دنیا محسوب می‌شود و با تعویض قطعات آن در صورت فیک بودن آن‌ها ممکن است گوشی را با مشکلاتی مواجه کند. موبایل‌ها برای تبدیل دنیای مدرن ما انسان‌ها به دهکده جهانی و نزدیک کردن ما به هم نقش بسیار پر رنگی را ایفا کرده‌اند. به گونه‌ای که بدون موبایل ارتباطات‌مان قطع می‌شود و نمی‌توانیم حتی چند روزی بدون موبایل روزگارمان را سپری کنیم.

همچنین شغل بسیاری از ما انسان ها ترکیبی از موبایل+ اینترنت است؛ بنابراین در صورت بروز مشکل برای موبایل و ال سی دی گوشی سامسونگ، حتی ممکن است کارمان را از دست بدهیم. بر این اساس است که دسترسی به سازمان یا شرکتی معتبر که بتوان قطعات اصل و با کیفیت سامسونگ را دریافت کرد یک نیاز اساسی و لازم به نظر می‌آید. خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ جزو متداول‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای گوشی سامسونگ شما رخ بدهد پس با ما همراه باشید تا معتبرترین استارت آپ خدمات خرید و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم. عمده ترین مسئله بعد از تعویض همان‌گونه که اشاره کردیم شکستن تاچ ال سی دی سامسونگ یکی از بیشترین مشکلاتی است که کاربران در سراسر دنیا با آن دست به گریبانند. حتی گلس‌های سرامیکی هم باعث نشده‌اند که ال سی دی گوشی از شکسته شدن در امان بماند. حال مشکل به همین‌جا ختم نمی‌شود. هنگامی که تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ خود را تعویض می‌کنید با چند مسئله ممکن است مواجه شوید: تاچ و ال سی دی غیر اصل: احتمالاً برایتان پیش آمده باشد که برای خرید تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ به فروشگاه خدمات موبایل سر زده باشید. یکی از نگرانی‌های دائمی کاربران تاچ و ال سی دی سامسونگ فیک بودن است. قیمت گران تاچ و ال سی دی سامسونگ: امروزه با آنلاین شدن کسب و کارها هر فروشگاهی برای عرضه خدمات و محصولات خود قیمت‌های متفاوت و رقابتی را عرضه می‌کنند و همین امر باعث شده که کاربران دچار سردرگمی شوند که قیمت واقعی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ کدام است و به کدام اعتماد کنند. و در نهایت مهم‌ترین مسئله، مشکلاتی است که بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ پیش می‌آید. در برخی موارد مشاهده شده که گوشی سامسونگ بعد از تعویض تاچ و ال سی دی مرتبا هنگ می‌کند و دسترسی کاربر برای لحظاتی به گوشی خود قطع می‌شود و در حالت کلی عدم هماهنگی بین تایپ و سرعت نوشتاری، حساسیت بالای تاچ به گرما و سرما و عدم انجام کار درست از جمله مواردی است که بعد از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ ممکن است رخ بدهد. چگونه ال سی دی گوشی سامسونگ را تعویض کنیم؟ امداد موبایل با اراده راسخ از سال ۹۷ بصورت کاملاً جدی و شفاف در این عرصه حضور پیدا کرده تا نگرانی‌ها شما را بابت تعمیرات و خرید قطعات اصل رفع کند. در امداد موبایل تعمیرات موبایل از جمله تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ با قطعه اصلی و توسط کارشناسان مجرب این حوزه انجام می‌شود. تا دیگر نگران خرابی گوشی بعد از تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ خود را نداشته باشید. راه‌های ارتباطی با امداد موبایل

شما می‌توانید از طریق امداد موبایل (emdadmobile.net)  ارتباط داشته باشید. همچنین امداد موبایل در تهران و شیراز شعبه تعمیر گوشی و ال سی دی گوشی سامسونگ و فروش قطعات و لوازم سامسونگ را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند دسترسی حضوری نیز به این مرکز تعمیرات موبایل داشته باشند. آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸ ساعت مراجعه حضوری: ۱۰ الی ۱۸ شنبه تا پنجشنبه تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۶۷۹۲۷۴ – ۰۲۱۸۸۶۵۳۱۱۷ آدرس دفتر شیراز: شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک ۵۵ ساعت مراجعه حضوری: ۹ الی ۱۴ و ۱۸ الی ۲۱ شنبه تا پنجشنبه تلفن تماس: ۰۹۱۷۸۹۵۱۵۱۳

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تاچ ال سی دی سامسونگ ال سی دی سامسونگ امداد موبایل بعد از تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار

فرارو- ردمی A۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A۰۵s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)