Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوربین‌های مدار بسته تولیدی شرکت هایک ویژن رده‌ها و قیمت‌های متفاوتی را دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی حفاظ، در این متن اقتصادی‌ترین و ارانترین دوربین‌های این برند، که مورد استفاده ساختمان های مسکونی، ویلا و شرکت های کوچک می باشد، معرفی می شود.

دوربین‌های تولید شرکت هایک ویژن رده‌ها و قیمت‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد (تنوع بسیار زیادی از دوربین‌های TurboHD و تحت شبکه).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن من قصد دارم تا با معرفی انواع مختلف این دوربین‌ها اقتصادی‌ترین و ارزانترین دوربین‌های این برند را به شما معرفی کنم.

اقتصادی ترین و ارزانترین دوربین توربو اچ‌ دی بالت هایک ویژن، سری مدل DS-۲CE۱۶D۰T

دوربین مداربسته توربو اچ‌ دی هایک ویژن سری جدید دوربین‌های هایک ویژن است که این شرکت این دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های آنالوگ موجود در بازار با تکنولوژی HD-TVI به بازار و در دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن موجود و به فروش می رسد.

این سری از مدل هایک ویژن قیمتی بسیار کمتر از دوربین‌های تحت شبکه در بازار را دارد که بیشتر برای استفاده در منازل و ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

در دوربین مداربسته آنالوگ و یا توربو HD هایک ویژن برای ذخیره تصاویر به یک سیستم مرکزی دستگاه DVR هایک ویژن احتیاج دارد. دوربین های آنالوگ حتما برای ذخیره سازی تصاویر نیاز به یک دستگاه دی وی آر دارند و گرنه تصاویر شما ضبط نخواهد شد.

مشخصات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-۲CE۱۶D۰T-IF

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-۲CE۱۶D۰T-IF از پرفروش‌ترین محصولات این سری دوربین توربو اچ دی هایک ویژن می‌باشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

. کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل

. رزولیشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰

. لنز دوربین از نوع ثابت و ۲.۸ و ۳.۶

. دید در شب دوربین ۲۰ متر

. منو OSD و فناوری DNR و DWDR

. پشتیبانی از خروجی تصویر TVI/AHD/CVI/CVBS

. استاندارد حفاظتی دوربین IP۶۶

. نوع کابل اتصال کواکسیال

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-DS-۲CE۱۶D۰T-IF

بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-۲CE۱۶D۰T-IF از فلز تشکیل شده است. این دوربین مقاوم در برابر بارندگی، گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد (IP۶۶) و مناسب برای نصب در محیط‌های بیرونی است. این دوربین در رنج قیمت ۵۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. مدل های سری بالت ۱۶D۰T-IF همگی دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل می باشند و فقط متراژ دید در شب، نوع لنز دوربین وریفوکال (متغییر و ثابت)، ویژگی فناوری POC، اندازه کیس دوربین نیز متفاوت است.

DS-۲CE۱۶D۰T-I۲FB: دو نوع خروجی تصویر دارد BNC & twisted-pair cable por

DS-۲CE۱۶D۰T-ITPFS: متراژ دید در شب: ۲۵ متر، میکروفن دار.

DS-۲CE۱۶D۰T-VFIR۳F: متراژ دید در شب: ۴۰ متر، نوع لنز وریفوکال است.

DS-۲CE۱۶D۰T-I۳F: متراژ دید در شب: ۳۰ متر.

DS-۲CE۱۶D۰T-IRPE و DS-۲CE۱۶D۰T-IRE: فناوری POC  دارد.

DS-۲CE۱۶D۰T-IT۵E: متراژ دید در شب: ۸۰ متر.

 DS-۲CE۱۶D۰T-IT۳E: متراژ دید در شب: ۴۰ متر

نکته: اقتصادی ترین و ارزانترین دوربین توربو اچ‌ دی دام هایک ویژن، می توان به سری مدل DS-۲CE۵۶D۰T اشاره کرد، که همانند سری بالت همان ویژگی ها را دارد فقط از نوع دام می باشد.

اقتصادی ‌ترین دوربین تحت شبکه بالت هایک ویژن، سری مدل DS-۲CD۱۰۲۳G۰

در گذشته تنها دوربین‌های مداربسته آنالوگ استفاده می‌شد اما امروزه با تنوعی که دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در رمزگذاری‌ها، کیفیت‌های تصویر و هوشمندی ارائه می‌کنند توانسته جای دوربین‌های آنالوگ را در بازار بگیرد.

دوربین مداربسته تحت شبکه را می توان به دو دسته تقسیم‌ بندی کرد. دسته اول دوربین‌هایی هستند که برای ذخیره تصاویر نیاز به دستگاه NVR دارند و دسته دیگر دارای شکاف رم بوده و می‌توانند تصاویر را در حافظه داخلی خود ذخیره نمایند.

مشخصات فنی دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-۲CD۱۰۲۳G۰-I

دوربین IP هایک ویژن مدل DS-۲CD۱۰۲۳G۰-I از پرفروش‌ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی هایک ویژن می‌باشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

. کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل

. رزولیشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰

. لنز دوربین از نوع ثابت و ۲.۸ و ۴

. فناوری دید در شب EXIR ۲.۰

. منو OSD و فناوری DNR و DWDR

. پشتیبانی از خروجی تصویر TVI/AHD/CVI/CVBS

. استاندارد حفاظتی دوربین IP۶۷

. نوع کابل اتصال شبکه Cat۶ و Cat۵

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-۲CD۱۰۲۳G۰-I

بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-۲CD۱۰۲۳G۰ تشکیل شده از فلز است. این دوربین مقاوم در برابر بارندگی، گرد و خاک، ضربه و مناسب برای نصب در محیط‌های بیرونی است. این دوربین در رنج قیمت ۱۶۰۰ تا ۱۹۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

مدل های سری بالت DS-۲CD۱۰۲۳G۰ همگی دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل می باشند و بعضی از مدل ها مموری کارت و رم پشتیبانی می کنند و ویژگی فناوری POE، اندازه کیس دوربین، میکروفن داخلی نیز متفاوت است.

DS-۲CD۱۰۲۳G۰-IU: میکروفن داخلی 

DS-۲CD۱۰۲۳G۰E-I: قابلیت POE، فناوری ۳DDNR

DS-۲CD۱۰۲۳G۰E-IF: پشتبانی از کارت حافظه و مموری کارت تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت.

نکته: اقتصادی ترین و ارزانترین دوربین تحت شبکه دام هایک ویژن می توان به سری مدل DS-۲CD۱۱۲۳G۰-I اشاره کرد، که همانند سری بالت، همان ویژگی ها را دارد فقط از نوع دام می باشد.

از کجا می توانم دوربین مداربسته هایک ویژن را با بهترین قیمت و ارزانتر خریداری کنم؟

مشتریان و مصرف کنندگان گرامی با مراجعه به وبسایت فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن می توانند سفارش خود را ثبت و آنلاین هزینه را پرداخت کنند و برای مشاوره و پشتیبانی هایک ویژن با شماره ۶۶۷۴۲۸۹۰ - ۰۲۱ در تماس باشند، و جهت اطلاع از تخفیفات و اخبار می توانند ایمیل و یا شماره تماس خود را در خبرنامه وبسایت دیجی حفاظ ثبت کنند و از طریق پست الکترونیکی info@cctvhikvision.center و یا شماره پیامک ۱۰۰۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵ از اخبار و تخفیفات فروشگاه مطلع شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربین های مداربسته هایک ویژن دوربین مدار بسته دوربین مداربسته مدل DS ۲CE۱۶D۰T ترین دوربین DS ۲CD۱۰۲۳G۰ I DS ۲CE۱۶D۰T IF دیجی حفاظ دوربین ها سری مدل DS توربو اچ تحت شبکه مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی