Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و روابط عمومی شورای نگهبان با انتشار بیانیه‌ای برخی اخبار مبنی بر دیدار انتخاباتی سردار «سعید محمد» فرمانده این قرارگاه با آیت‌الله «سید احمد خاتمی» عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در روزهای اخیر را نادرست اعلام کرد.

 روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در بیانیه‌ای با تکذیب دیدار انتخاباتی سردار «سعید محمد» با آیت‌الله «سید احمد خاتمی» افزود: آخرین دیدار سردار سعید محمد با آیت‌الله خاتمی به تاریخ ۲۳ آذرماه، سالروز تأسیس این قرارگاه مربوط می‌شود که طبق روال هر سال فرمانده این مجموعه عمرانی و سازندگی، با حضور در محضر علما و بزرگان، گزارشی از عملکرد مجموعه را خدمت ایشان ارائه می‌کند

در ادامه این بیانیه آمده است: در جلسه مذکور با آیت‌الله سید احمد خاتمی که در فضایی صمیمی و معنوی و به دور از مباحث انتخاباتی برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد صرفاً گزارشی از عملکرد ۳۱ ساله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در گرایش‌های مختلف کاری ارایه کرد و آیت‌الله خاتمی نیز به بیان توصیه‌ها و رهنمودهایی در این رابطه پرداخت

روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان این بیانیه از تمام رسانه‌ها و کانال‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی، درخواست کرد: با توجه به شایعات فراوانی که اخیراً در فضای مجازی پیرامون اقدامات این قرارگاه منتشر می‌شود، اخبار رسمی قرارگاه را صرفاً از سایت رسمی این مجموعه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه شورای نگهبان 

روابط عمومی شورای نگهبان در رابطه با دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با احمد خاتمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا

همان‌طور که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز اعلام کرده است، در سالروز تأسیس این مجموعه‌ی سازندگی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۳ آذرماه، طبق روال مألوفِ هر ساله که فرمانده محترم‌ این قرارگاه با بزرگان و علما دیدار می‌کند، نشست و جلسه‌ای با آیت‌الله سید احمد خاتمی برگزار و صرفاّ به ارائه‌ گزارش از عملکرد این قرارگاه‌ پرداخته می‌شود.

لذا با تأکید بر اینکه در دیدار مذکور هیچ‌گونه مباحث انتخاباتی مطرح‌ نشده است، خبرسازی‌های صورت گرفته درباره دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از اساس تکذیب شده و از افکار عمومی و رسانه‌های رسمی درخواست می‌شود، اخبار صحیح مربوط به شورای نگهبان‌ را از وب سایت رسمی‌ این نهاد پیگیری کنند.»

در روزهای اخیر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با آیت‌الله سید احمد خاتمی منتشر شده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 علی انصاریان مینو محرز سعید محمد احمد خاتمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سید احمد خاتمی شورای نگهبان روابط عمومی آیت الله سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی

به گزارش صدای ایران، عکسی از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات، در مراسم ضیافت افطار با اعضای خانواده وزراء در سال ۱۳۷۹ منتشر شده است.

در این عکس خانواده عطاء الله مهاجرانی نیز حضور دارند.


دیگر خبرها

  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!