Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@02:23:41 GMT

نتایج آزمون ملی دندانپزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۱۱۰۹

 سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتایج آزمون دندانپزشکی دانش آموختگان خارج کشور خبر داد و گفت: چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ به روش الکترونیک با حضور ۳۰۵ نفر در دو حوزه امتحانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: نتایج آزمون کتبی داوطلبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir قابل مشاهده است.

هاشمی نظری بیان کرد: قبول شدگان در آزمون کتبی، می توانند برای شرکت در آزمون مرحله عملی از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ به سایت اینترنتی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور (مرحله نظری) از یک شنبه ۹۹/۹/۹ آغاز شده بود و تا روز چهارشنبه ۹۹/۹/۱۲ از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir ادامه داشت.

هاشمی نظری یادآوری کرد: کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۵ روز سه شنبه نهم دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

 ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از امروز احتمال برگزاری سه آزمون به تعویق افتاده پزشکی در اواخر آذر ماه اضافه شدن درس زبان انگلیسی به دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد زمان اعلام نتایج کنکور ارشد و دکتری علوم پزشکی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دندانپزشکی آزمون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود