Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@22:37:05 GMT

بازگشت زوج محبوب بازیگر، ساده‌لوح‌تر از همیشه!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۱۲۱۴

بازگشت زوج محبوب بازیگر، ساده‌لوح‌تر از همیشه!

صراط:

 قسمت اول سریال کمدی «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» به کارگردانی محسن چگینی، ظهر دیروز  منتشر و رقیب تازه‌ای به جمع سریال‌های نمایش خانگی اضافه شد. این سریال در ادامه فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» ساخته شده و علاوه بر بازیگران اصلی، بازیگران جدیدی هم در آن حضور دارند. قسمت دوم «خوب، بد، جلف» به امید ادامه در قسمت سوم یا در قالب سریال، به سرانجام نرسید، بنابراین اولین قسمت سریال دقیقا از نقطه پایان فیلم که ناتمام مانده بود،آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موقعیت‌های کمدی بامزه

به گزارش خراسان سریال « خوب، بد، جلف : رادیو اکتیو» با ماجرای دزدیدن «سام» و «پژمان» توسط گروهی تروریست آغاز می‌شود. پیمان قاسم خانی که توانایی خوبی در خلق موقعیت‌های کمدی دارد، در سریال هم با قرار دادن زوج کمدی ساده‌لوحی مانند «سام» و «پژمان» در یک ماموریت جدی و خطرناک، موقعیت‌های خنده‌دار مختلفی ایجاد کرده، بنابراین همه صحنه‌های مربوط به این زوج در لوکیشن قطار، مخاطب را به خنده می‌اندازد. علاوه بر موقعیت‌ها، دیالوگ‌هایی که بین این دو شخصیت رد و بدل می‌شود نیز پر است از شوخی‌های کلامی بامزه که ارتباط میان این دو را جذاب کرده است. طبق آن چه در قسمت اول سریال دیدیم، این‌بار هم مانند نسخه سینمایی نباید درگیر منطق ماجراهای داستان شوید، چون اتفاقات بسیار ساده و سرسری  رخ می‌دهند و فقط مخاطب را سرگرم می‌کنند.

بازی خوب زوج کمدی موفق

دو شخصیت «سام» و «پژمان» که در فیلم با اشتباهات و هوش پایین خود همه را عاصی کرده بودند، در ادامه قصه نیز با همان میزان بلاهت، بلکه بیشتر ظاهر شده‌اند. هرچند که گفتیم میزان کمدی و شوخی‌های سریال در قسمت اول، توقع مخاطب را از «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» برآورده می‌کند، اما این مجموعه در ادامه به اتفاقات جذاب‌تر و جدیدتری فراتر از کل‌کل‌های همیشگی دو شخصیت «سام» و «پژمان» و رفتارهای ابلهانه آن‌ها نیاز دارد. هنوز پس از یک قسمت نمی‌توان درباره کلیت سریال قضاوت کرد و می‌توان گفت شروع متوسط و بامزه‌ای دارد، اما احتمالا قصه در ادامه با اضافه شدن شخصیت‌های جدید مسیر متفاوت‌تری را طی خواهد کرد. فعلا مهم‌ترین ویژگی‌ سریال ،بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی است که این بار هم به عنوان یک زوج کمدی موفق ظاهر شده‌اند و بار کمدی مجموعه روی دوش آن‌هاست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: زوج محبوب بازیگر سریال کمدی پژمان جمشیدی سام درخشانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 مهدی باقربیگی بازیگر نقش مجید در سریال قصه‌های مجید و محمدعلی میاندار بازیگر نقش معلم در این سریال پس از سی و چهار سال در کنار هم در یک برنامه حضور یافته‌اند و از خاطرات حضورشان در این سریال گفتند. بخشی از حرف‌هایشان را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان