Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:27:31 GMT

جدال یک نیمه‌ای فولاد و پیکان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۱۲۲۳

جدال یک نیمه‌ای فولاد و پیکان برنده نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد و پیکان تهران در خوزستان به مصاف هم رفتند که جدال یک نیمه‌ای دو تیم برنده نداشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

جواد نکونام سرمربی فولاد است و هدایت تیم پیکان را هم مهدی تارتار بر عهده دارد.

کد خبر 5134672.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهرداد میناوند تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس تکواندو مهدی طارمی ویروس کرونا کشتی آزاد یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی شمشیر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت

پیشکسوت فوتبال معتقد است پرسپولیس اگر با همان دفاع و اشتباهات برابر آلومینیوم، جلوی سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر بازی کند دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: بازی که در آن ۸ گل زده می‌شود نشان می‌دهد که هر دو تیم به دنبال آن بودند که بازی را در وقت قانونی به پایان برسانند. در مجموع بازی پر افت و خیز و تماشاگرپسندی بود که بعد از سال‌ها در جام حذفی شاهد بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از کارشناسان معتقدند که تعویض‌های اشتباه اوسمار در دقیقه ۶۰ بازی سبب شد نتیجه به نفع آلومینیوم اراک تغییر پیدا کند، خاطرنشان کرد:‌ آنهایی که بیرون گود نشسته‌اند همیشه می‌گویند لنگش کن، حال اینکه اشتباه بود یا خیر بنا به صلاحدید مربی بود. اوسمار در طول هفته با بازیکنان خود کار می‌کند و شرایط تیمش را بهتر از دیگران می‌داند که چه زمانی تعویض انجام دهد. در فینال جام باشگاه‌های اروپا که بین منچستریونایتد و بایرن مونیخ بود، بایرن تا دقیقه ۹۰ یک بر صفر جلو بود و دو دقیقه وقت اضافی می‌گیرند که در همین دو دقیقه منچستر دو گل زد و قهرمان شد. در این شرایط کسی می‌تواند عنوان کند که فوتبال اروپا ضعیف شده یا تعویض‌های کادر فنی اشتباه بوده؟ به هر صورت در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که غیرقابل پیش بینی است.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تعویض‌های پرسپولیس در دقیقه ۵۵ یا ۶۰ به خاطر حفظ نتیجه بود و این امر طبیعی است. چون مربی در چنین شرایطی بیشتر به دنبال استفاده از بازیکنان تدافعی است تا تهاجمی. آنهایی که نسبت به این موضوع انتقاد دارند یا فوتبال را به درستی نمی‌دانند معتقدند که تعویض‌ها اشتباهی بوده است.

قاسمپور خاطرنشان کرد: کسی که فوتبال را به درستی می‌داند به این امر واقف است زمانی که تیمش ۲ گل جلو است برای حفظ نتیجه تیمش را تدافعی می‌کند. به هر صورت به تفکرات مربیان نباید خیلی هم خرده گرفت. شاید مربیان دیگر نیز بودند ۹۹ درصد همین کار را انجام می‌دادند، در این دیدار مربی آن چیزی که فکر می‌کرد درست است انجام داد. شاید برخی بگویند اوسمار بازیکنان سازنده را از زمین بیرون آورد و فرصت را به تیم مقابل داد تا حملات بیشتری انجام دهد در حالی که آن تیم حتی اگر بازیکنان تهاجمی‌اش نیز در زمین بود حمله می‌کرد، چون چیزی برای از دست دادن نداشت.

وی همچنین درباره ضعف تیم پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک گفت: تیمی که ۴ گل می‌خورد نشان می‌دهد که خط دفاعی آن خوب عمل نکرده، شاید در طول فصل یا در جریان رقابت‌های لیگ کمتر گل خورده اما در جام حذفی آن هم از تیم آلومینیوم ۴ گل خوردن نشان از ضعف خط دفاعی آن تیم است. خط دفاعی پرسپولیس در این بازی سردرگم و اشتباهات زیادی داشت و باز بازی می‌کردند.

قاسمپور در ارزیابی از تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: آلومینیوم درسته در زمین خود بازی کرد اما بازی خوبی را برابر پرسپولیس با این همه بازیکن و هوادار به نمایش گذاشت و انتظار بیشتری از پرسپولیس می‌رفت. تیمی که ۴ گل به پرسپولیس می‌زند یعنی خیلی خوب کار کرده و قطعا بازی بعدی را نیز پیروز میدان خواهد بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که این ضعف پرسپولیس چقدر می‌تواند در دیدار پرسپولیس برابر سپاهان تاثیر نامطلوبی داشته باشد؟ تصریح کرد: البته بازی لیگ با جام حذفی فرق می‌کند اما این ضعف تاثیر زیادی خواهد داشت. درست است که سپاهان نتایج خوبی در لیگ نگرفته اما از مهره‌های بهتر، کارآمدتر و بهتری نسبت به آلومینیوم برخوردار است. اگر با همان دفاعی که برابر آلومینیوم بازی کردند جلوی سپاهان نیز با همان دفاع، سبک و سیاق و اشتباهات بازی کنند جلوی سپاهان با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد