Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس حوزه هنری استان کردستان از برگزاری ۲۲ برنامه شاخص هنری و فرهنگی همزمان با چهل ودومین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر در کردستان خبر داد.

 امین مرادی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بر ضرورت برگزاری باشکوه جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمنی بر علیه ملت انقلابی و آزادی خواه کشورمان توسط استکبارجهانی و حکومت های فاسد منطقه ای به شکل های جدیدی خود را نمایان کرده است، حضور در صحنه و مقابله جدی با این هجمه ها و توطئه ها امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری کردستان با مقایسه این دوران با دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوران دشمن به امید از پا در آوردن ملت ایران با تشکیل یک جبهه بین‌المللی به مجری گری صدام به میدان آمد، اما با مقاومت ۸ ساله مردم غیور ایران زمین راه به جایی نبرد و سرانجام خفت شکست را پذیرفت و زمینه اقتدار جهانی ایران فراهم گردید.

  وی ذکر کرد: پس از این شکست، دشمنی ها از شیوه نظامی به شیوه جنگ فرهنگی و تلاش در جهت ایجاد شک و شبهه در بین جوانان و نوجوانان و همچنین تغییر سبک زندگی تبدیل شد که با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و برملا ساختن این نقشه شوم بحث تهاجم فرهنگی هم ره به جایی نبرد و اقتدار کشور بیش از پیش در سایه وحدت وهمدلی ایجاد شده بیش از پیش افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته هنری ستاد دهه فجر استان کردستان افزود: دشمن که مقابله نظامی مستقیم و ترفندهای توطئه گرانه رخنه درباورها و اعتقادات مردم را شکست خورد دید متوسل به جنگ اقتصادی گردید و سختترین تحریم های تاریخ بشری را برعلیه این ملت به کار بست و در کنار آن با تروریسم دولتی خود و شهادت دانشمندان و فرماندهان عالی رتبه نظامی کشور در صدد متوقف کردن دستاوردهای علمی و نظامی کشور برآمده است و توطئه شوم آنان نیز به شکست شکست ختم شد.

مرادی در خصوص برنامه های حوزه هنری استان کردستان در ایام دهه فجر، گفت: در ایام ۲۲ برنامه شاخص توسط حوزه هنری برنامه ریزی شده است که مهمترین آن برگزاری شب خاطره شهید اصغر پاشاپور همزمان با سالروز شهادت آن شهید والا مقام درچهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۹ با حضور خانواده شهید در محل سالن همایش های صدا وسیمای مرکز کردستان است.

وی گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی اکران بخش مردمی سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج، رونمایی از کتاب شاخص"رادیو سنه" خاطرات دکتر بهروز خیریه به قلم شیلان اویهنگی، رونمایی از کتاب"فصل سفید" مجموعه نمایشنامه با اثری از هنرمند کردستانی صابر دل بینا، رونمایی از کتاب "ریوی بی ناز و راوچی فیلباز" مجموعه شعر کودک، رونمایی از مجموعه شعر"ساعت هفت" اثر شاعر بیجاری طاهره تختی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 مرادی خاطرنشان کرد: برگزاری مجازی"شب شعرانقلاب" برگزاری نمایشگاه مجازی"عکس و پوستر"جمع آوری عکس های پیروزی انقلاب درکردستان، برگزاری نمایشگاه عکس شهید هنرمند" غلامرضا نریمان" برگزاری "جش انقلاب" در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور گروه های موسیقی برتر استانی و پخش زنده در فضای مجازی، اکران منتخب آثار برتر فیلمسازان کردستانی، اکران رایگان ۱۰ فیلم انقلابی و ارزشی، اجرای عمومی نمایشنامه خوانی "کافه چیا" به نویسندگی صابر دل بینا از ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای هنرمند،دیدار با خانواده شهدای انقلاب و غبارروبی گلزارشهداء، دیدار با پیشکسوتان ایثارگر استان،  اجرای نمایش پرفورمنس"کهنه سرباز" در سنندج وقروه،برگزاری ۱۰ جلسه وبینار تخصصی هنری در زمینه های نمایش، ادبیات کودک، فیلم مستند، موسیقی و تجسمی   برگزاری محفل ادبی "سازوسخن" در حوزه هنری بیجار در کنار مشارکت دربرگزاری برنامه های مختلف مهمترین برنامه های پیش بینی شده حوزه هنری در ایام دهه فجر در استان کردستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری 22 بهمن استان کردستان انقلاب اسلامی حوزه هنری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌