Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:22:11 GMT

رئال نه؛ لیورپول شانس اول جذب ستاره پی اس جی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۱۲۳۸

رئال نه؛ لیورپول شانس اول جذب ستاره پی اس جی

در فرانسه بر این اعتقادند که رئال دیگر شانس اول جذب کیلیان امباپه محسوب نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه همچنان روی موضع ابتدای فصل خود مانده و قصد دارد تابستان پیش رو پی اس جی را ترک کند. رفتن توماس توخل و آمدن مائوریسیو پوچتینو نه تنها نظر او را تغییر نداده بلکه او را به جدایی بیش از پیش نیز ترغیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در واقع تمدید با نیمار درخواست مستقیم مائوریسیو پوچتینیو است. سرمربی آرژانتینی نیمار را بالاتر از کیلیان امباپه در اولویت تمدیدها قرار داده است چرا که اعتقاد دارد با حفظ نیمار، جذب لیونل مسی به مراتب ساده تر خواهد بود.

 

در اسپانیا معتقدند رئال که تابستان 2017 چیزی تا جذب این ستاره فرانسوی فاصله نداشت، این بار شانس جذب او را از دست نخواهد داد اما کانال پلاس فرانسه گزارش داد که به دلیل ضرر اقتصادی فراوان رئال در دوران کرونا و محدودیت های مالی این باشگاه، اکنون باشگاه لیورپول شانس اول جذب امباپه محسوب می شود چرا که قرمزهای آنفیلد نیمی از مشکلات مالی رئال را هم ندارند و تابستان پیش رو می توانند مبلغ مورد تقاضای پی اس جی برای امباپه را پرداخت کنند.

 

 

 

 

اینجا دیگر توپ در زمین امباپه خواهد بود که پا روی علاقه قلبی خود بگذارد و یک بار دیگر از رئال دور شود یا تا 2022 منتظر بماند و به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید باشگاه محبوبش شود.

 

کیلیان امباپه لیورپول رئال مادرید پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه لیورپول رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال