Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:02:49 GMT

سرمربیگری پیرلو منعکس کننده سبک‌ دوران بازی اوست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۱۶۶۴

سرمربیگری پیرلو منعکس کننده سبک‌ دوران بازی اوست

دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس تمجید ویژه ای از سرمربی این تیم یعنی آندره پیرلو انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس بعد از حذف ناباورانه در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به اخراج مائوریتزیو ساری گرفت؛ بعد از برکناری ساری گمانه زنی های زیادی در مورد سرمربی بعدی بیانکونری مطرح شد اما باشگاه یوونتوس در اقدامی غیرمنتظره آندره پیرلو را روی نیمکت خود نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز قبل از آن پیرلو به عنوان سرمربی جوانان یووه انتخاب شده بود.

 

بدیهی بود که آندره پیرلو در آغاز کار خود در یوونتوس کار دشواری پیش رو خواهد داشت؛ اتفاقی که رخ داده و بیانکونری در فصل جاری روزهای پر نوسانی را تجربه کرده اما در عین حال روز به روز به هماهنگی این تیم افزوده می شود و به نظر می رسد که تاکتیک های مورد نظر پیرلو در حال جا افتادن است.

 

 

 

 

در همین ارتباط دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس، به تمجید از آندره پیرلو پرداخته و درباره او می گوید: " من فکر می‌کنم مربیگری پیرلو منعکس کننده سبک دوران بازی اوست. پیرلو همیشه ایده های واضحی دارد و این بخش مهمی برای موفقیت تیم است. تمام تیم ما از سرمربی پیروی می کنند و پیرلو نیز در توضیح سبک مورد نظر خود به ما واقعا خوب عمل کرده است."

دانیلو یوونتوس آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانیلو یوونتوس آندره آ پیرلو آندره پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم