Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک به سود شهرخودرو به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‎‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد از ساعت 17 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محرم نویدکیا در حالی پا به این دیدار گذاشتند که با کسب یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل صنعت نفت در آبادان و با توجه به لغزش استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان از انگیزه‌های فراوانی برای کسب پیروزی در این دیدار و رسیدن به صدر جدول برخوردار بودند.

در آن سوی میدان تیم فوتبال شهر خودرو نیز با پیروزی مقابل نساجی مازندران به اصفهان سفر کرده بود تا با انجام یک دیدار حساب شده دست پر از اصفهان بازگردد.

طلایی‌پوشان سپاهان در این دیدار با ترکیب پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح، محمد کریمی، امید نورافکن، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده وارد زمین مسابقه شدند.

سیدمهدی رحمتی نیز تیم خود را با ترکیب اولیه میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری، امیرحسین کریمی، محمدعرفان معصومی، امین قاسمی‌نژاد، رضا یزدان‌دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان و فرشاد فرجی وارد زمین مسابقه کرد.

در نخستین فرصت این دیدار پس از 15 دقیقه از آغاز دیدار، حرکت در عمق بازیکنان شهرخودرو با ضربه امین قاسمی‌نژاد همراه بود که با دخالت بازیکنان سپاهان به کرنر رفت.

در دقیقه 21 تیم سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که سجاد شهباززاده با یک ضربه محکم و دقیق توپ را سمت چپ دروازه فرستاد.

در دقیقه 28 اینبار تیم شهرخودرو صاحب یک ضربه پنالتی شد که امین قاسمی‌نژاد این توپ را تبدیل به گل کرد تا این دیدار به تساوی برسد.

در دقیقه 31 ضربه از راه دور صادق صادقی از پشت محوطه جریمه سپاهان در اختیار پیام نیازمند قرار گرفت.

در دقیقه 38 سانتر دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه محکم و روپای سروش رفیعی همراه بود که این ضربه با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

در دقیقه 45 ضربه سر شایان مصلح درون محوطه جریمه شهر خودرو با اختلاف زیادی از بالای دروازه شهر خودرو به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی سپاهان و شهرخودرو در پایان نیمه نخستترکیب تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد اعلام شدنوازی: بازی سختی مقابل سپاهان داریم/ باید اهداف تاکتیکی و تمرینی را با آرامش دنبال کنیم

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهان برای رسیدن به صدر جدول نیاز مبرم به گل داشت و حملات خود را روی دروازه شهر خودرو پی‌ریزی کرد.

در دقیقه 47 پاس در عمق و زیبای سیدمحمد کریمی به دانیال اسماعیلی‌فر رسید که میلاد فراهانی با یک واکنش زیبا این فرصت تک به تک را در اختیار گرفت.

در دقیقه 50 ضربه محکم اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف زیادی به بالای دروازه پیام نیازمند رفت.

در دقیقه 69 ضربه سیدمحمد کریمی از پشت محوطه جریمه تیم شهرخودرو از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

در دقیقه 71 ضربه صادق صادقی از روی یک ضربه ایستگاهی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه 73 و پس از ورود احمدالجبوری به زمین مسابقه این بازیکن با پیام نیازمند تک به تک شد و با یک ضربه فنی دروازه سپاهان را باز کرد تا کار برای شاگردان نویدکیا دشوار شود.

در دقیقه 79 ضربه جلال علی‌محمدی در درون محوطه جریمه شهرخودرو در اختیار میلاد فراهانی قرار گرفت.

در دقیقه 81 سانتر سیدمحمد کریمی با ضربه سر سجاد شهباززاده همراه بود که این ضربه با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

در دقیقه 85 ضربه دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه شهرخودرو با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت تا فرصت‌سوزی‌های سپاهان ادامه‌دار باشد.

در دقیقه 88 ضربه سر  محمدرضا مهدی‌زاده با واکنش زیبای فراهانی به کرنر رفت.

پس از این ضربه گئورگی ولسیانی در پی اعتراض به داور مسابقه با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه 94 این دیدار بار دیگر احمدالجبوری درون محوطه جریمه سپاهان صاحب یک فرصت شد و با یک ضربه زیبا گل سوم شهرخودرو را در عین ناباوری به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود شهرخودرو به پایان رسید تا بهترین فرصت صدرنشینی برای سپاهان به هدر برود.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانیال اسماعیلی فر پشت محوطه جریمه پیام نیازمند بالای دروازه بیرون رفت زمین مسابقه دروازه شهر شهر خودرو یک ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر