Web Analytics Made Easy - Statcounter

توخل باید تیمش را پیروز میدان کند تا علاوه بر کسب اولین پیروزی اش، چلسی هم از بحران خارج شود. 

چلسی و برنلی، یکشنبه و در چارچوب هفته 21 فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات به بازی پیشِ رو: 

اطلاعات بازی چلسی و برنلی تاریخ برگزاری: یکشنبه، 12 بهمن 1399 (31 ژانویه 2021) ساعت برگزاری: 15:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استمفورد بریج، لندن تورنمنت: هفته 21 فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس داور: آقای گراهام اسکات بررسی وضعیت تیم های چلسی و برنلی 

چلسی: چلسی برای اولین بار در تاریخ به دست یک سرمربی آلمانی افتاد و بخشی از اثرات این انتخاب را در بازی اول توخل روی نیمکت آبی های لندنی مشاهده کردیم ( 887 پاس و 79% مالکیت توپ مقابل وولورهمپتون) که البته منجر به پیروزی چلسی هم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی در حال حاضر با 30 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. توماس توخل در مسیر رسیدن به بالای جدول رقیبان سرسختی را پیش روی خودش می بیند و باید مقابل برنلی پیروز شود تا علاوه بر بیرون بردن تیمش از بحران، با روحیه ای خوب برای جدال حساس با تاتنهام آماده شود. 

برنلی: شان دایچ و شاگردانش در بهترین فرم فصل خود به سر می برند، آنها در 3 بازی اخیرشان پیروز شده اند که گل سر سبد آنها شکست لیورپول در آنفیلد بود. در هر صورت برنلی همچنان جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر ندارد و اگر بخواهد در پایان فصل استرسی بابت بقا نداشته باشد، باید روند خوب 3 بازی اخیر را مقابل چلسی نیز ادامه دهد. 

ترکیب احتمالی چلسی و برنلی

 

 

جدول لیگ برتر انگلیس

 

رویارویی های پیشین چلسی و برنلی

 

بهترین بازیکنان چلسی و برنلی از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز چلسی میسون مانت (7.43)

تامی آبراهام (6)

تیمو ورنر، بن چیلول (4) برنلی بن می (7.15) کریس وود (4)  دوایت مک نیل (2) نکات آماری دیدار چلسی و برنلی در 7 بازی قبلی دو تیم، چلسی حداقل 2 گل زده است.  5 بازی از 6 بازی آخر دو تیم به سود برنلی تمام شده است.  پیش بینی هواسکورد

چلسی 2-1 برنلی

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی و برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است

مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به حضورش در جمع آبی‌های لندن خاتمه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا در پیامی ویدئویی که در سایت رسمی باشگاه چلسی منتشر شده است، اعلام کرد که پس از چهار سال حضور میان آبی‌پوشان لندن در پایان فصل جاری از آنها جدا خواهد شد.

مدافع میانی برزیلی چلسی گفت: چلسی برای من ارزش زیادی دارد. زمانی که به این تیم پیوستم، هدفم این بود که تنها یک فصل برایش بازی کنم اما 4 سال در این تیم ماندم. بازی در چلسی نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام هم اتفاق مهمی بود.

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. او برای تیم غرب لندن 151 بازی رسمی انجام داد و با آنها سه جام شامل یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرد.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

سیلوا افزود: فرزندان من در آکادمی چلسی بازی می‌کنند و عضو خانواده چلسی شده‌اند که این برای ما واقعاً مایه افتخار است.  من فکر می‌کنم در طول چهار سالی که اینجا حضور داشته‌ام، همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام اما متأسفانه هر فرآیند یک آغاز، یک پروسه و یک پایانی دارد. این اما پایانی همیشگی برای رابطه من و چلسی نیست و امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک دوباره بتوانم برای ایفای نقشی دیگر به اینجا برگردم. با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، عشق من به چلسی وصف‌ناپذیر است و تنها چیزی که می‌توانم به این باشگاه بگویم، تشکر است. خداحافظی با یک تیم در شرایط عادی هم سخت است، چه برسد به زمانی که علاقه شما و تیم‌تان دو طرفه باشد. وقتی آبی شدی تا ابد آبی خواهی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳