Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@21:36:56 GMT

صحبت های احسان پهلوان بعد از بازی پرسپولیس و ماشین سازی / ویدیو

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۲۲۱۰

‍‍‍‍‍‍

صحبت های احسان پهلوان بعد از بازی پرسپولیس و ماشین سازی / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سولماز و احسان ماه عسل چرا از هم جدا شدند؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ‌ سولماز موحدی با تایید خبر جدایی‌اش نوشت:

«خیلی حس خوبیه که توی کوچه پس کوچه‌ها و خیابون‌ها منو وقتی می‌بینید هنوز گاهاً خاطرتون هست که ما با چه زیبایی و عطوفتی و احساسی مشهور شدیم و همیشه نسبت به شما مردم احساس مدار و خوش قلب افتخار میکنم و خوشحال هستم. من یک سال و نیم می‌شه که این پیج شخصی اینستاگرام رو باز کردم و بنا به دلایلی پیج قدیمی اینستاگرام که مشترک بین من و آقا احسان بود از دسترس خارج شده و خودم رو موظف میدونم تا قبل اینکه بحث جدایی من و آقا احسان به بیراهه و گمانه زنی پیش بکشه توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدم.

بیشتر بخوانید: اشتباهاتی که فرصت داشتن یک همسر خوب را از شما خواهد گرفت

چند روزی میشه که در بعضی از صفحات وایرال میشه که ما جدا شدیم، در جواب باید بگم که بله...

زبانم ناتوان و قاصره ولی باید بگم که ما از یک سال بیشتر میشه که از هم جدا شدیم و بسیار روزهای سختی رو گذروندم روزهای پراسترس و دشوار حتی نمیتونم پشت موبایل تایپ کنم چقدر سخته برای یک زن با شرایط من بخواد از کسی که دوستش داره جدا بشه ...ولی باید بگم آقا احسان ۱۵ سال بخاطر من خودگذشتگی کردن و بخودم گفتم حالا هم نوبت توئه که از خودت بگذری و به آقا احسان فرصت زندگی دوباره بدی همه ی این اتفاقات تلخ در زندگیه من همه اش درس های بسیار پر عبرت بود امیدوارم آقا احسان همیشه سربلند و موفق باشند و ...

البته به این سادگی ها هم نبود جداییم با آقا احسان خیلی جنگیدم ولی چیزهایی هست که بعداً براتون کامل توضیح میدم.»

سولماز موحدی و همسرش احسان بعد از آن در ایران شناخته شدند که سال ۱۳۹۳ در برنامه پرمخاطب تلویزیونی ماه عسل حضور پیدا کردند و از شرایط ویژه زندگی شان با احسان علیخانی صحبت کردند.

سولماز سال ۸۸ در حالی که برای برگزاری چهلمین روز درگذشت مادربزرگش راهی تبریز شده بود در مسیر، دچار سانحه تصادف شد. او در این حادثه پدر، مادر و دخترعمویش را از دست داد و خودش هم با هوشیاری سه درصد راهی بیمارستان شد. او که دچار ضایع نخاعی شده بود حدود دو سال هم در کما به سر برد.

این در حالی بود که آن‌ها روزهای ابتدایی زندگی مشترک خود را شروع کرده بودند.

آنچه که برای مخاطبان برنامه ماه عسل جالب بود روایت سولماز از عشق همسرش به خود بود و اینکه سال‌ها مراقبت‌های ویژه‌ای از او کرد.

مراقبت‌هایی که حدود ۱۴سال ادامه داشت. اما حالا سولماز در صفحه اینستاگرامی خود در پاسخ یک مخاطب نوشته است: همونطور که در برنامه ماه عسل تعریف کردم آقا احسان ۱۴ سال برای من از خود گذشتگی کردند الانم صلاح این بود که جدا بشیم.

... احسان و سولماز مهمانان برنامه ماه عسل سال ۹۳ توجه میلیون ها بیننده را به خود جلب کردند. قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1229970 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • سولماز و احسان ماه عسل چرا از هم جدا شدند؟
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان و نقشه نخ‌نمای سازمان لیگ!
  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!