Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیزاده از پرداخت ۲۵۷ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری در گیلان خبرداد و گفت: کارفرمایانی که فارغ التحصیلان بیکار و کارگرانی که پس از پرداخت ۳۶ ماه بیمه بیکار شده‌اند را به کار گیرند به مدت ۲ سال از پرداخت حق بیمه کارفرمایی معاف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «عباس علیزاده» امروز (شنبه،۱۱بهمن) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان که به میزبانی انزلی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، سهم استان گیلان را در این زمینه هزار و 802 مورد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اظهار داشت: تا کنون ۷۱۶ نفر در استان گیلان از این سهم استفاده کرده اند و انزلی از سهم ۷۲ نفری که به این شهرستان اختصاص  دارد توانسته ۴۲ نفر را جذب کند.

 

وی با اشاره به پرداخت ۲۵۷ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری در استان گیلان، تصریح کرد: در شهرستان بندر انزلی برای اشتغال ۴۰۶ نفر تسهیلات پرداخت شد که از حیث پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری این شهرستان رتبه پنجم استان را دارد.

 

وی در خصوص تسهیلات حمایتی دولت از واحدهای آسیب دیده بر اثر بیماری کرونا نیز گفت: مبلغ درخواستی در این زمینه ۲۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان توسط بانکهای عامل پرداخت شده است.

 

علیزاده متذکر شد: بندرانزلی در بخش پرداخت تسهیلات به واحد های آسیب دیده از کرونا با جذب ۸۸ درصد اعتبارات در رتبه ۱۱ استان قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی سه شرکت پشتیبان و ۲ شخص حقیقی تسهیلات پرداخت کرده و در نوبت پرداخت قرار دارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ادامه داد: در مجموع ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات به این شرکت ها و اشخاص با افراد تحت پوشش ۲۱ نفر در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۲۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

 

علیزاده تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی در سال ۹۹ را نیز ۶۲۵ نفر و افراد ثبت شده در سامانه رصد انزلی را ۷۱۳ نفر اعلام کرد.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: سهم کارفرما مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه تسهیلات روستایی و عشایری استان گیلان پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی