Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از افتتاح ۸۵۵ پروژه طی دهه فجر در این استان خبر داد.

 غلامرضا هوائی معاون در نشست با خبرنگاران که ۱۱ بهمن ماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: این تعداد پروژه با اعتبار پنج هزار و ٩٠٠ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی افزود: از این تعداد پروژه، ۱۶۲ پروژه در بجنورد، ۱۱۵ پروژه در شیروان، ۱۴۲ پروژه در اسفراین، ۶۲ پروژه در جاجرم، ۸۳ پروژه در فاروج، ۵۳ پروژه در گرمه، ۱۲۴ پروژه در مانه و سملقان و ۱۳۵ پروژه نیز در شهرستان راز و جرگلان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوایی ادامه داد: یکی از پروژه های قابل افتتاح، بهره برداری از یکی از فازهای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان است که ظرفیت آن تولید هزار و ۴۳۴ مگاوات برق است.

به گفته وی برای این طرح حدود ١٢۵ میلیون یورو هزینه شده است.

این مقام مسئول اظهارکرد:  مرکز درمان بیماری های خاص با مساحت چهار هزار و ٢٠٠ متر مربع با ۶٠ میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: همچنین ۶۰ طرح عمران شهری نیز در خراسان شمالی آماده بهره برداری است که این طرح ها به صورت همزمان در سراسر کشور در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در ارتباط با پروژه بجنورد به جنگل گلستان گفت: این پروژه طبق قول پیمانکار تا اواخر تیرماه سال آینده به اتمام می رسد.

وی افزود: علاوه برآن روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

هوایی در ارتباط با پروژه گردشگری مفخم نیز بیان کرد: مساحتی که برای اجرای پروژه مجموعه تاریخی فرهنگی و تاریخی مفخم در نظر گرفته شده شش هکتار است که محدوده بیمارستان امام رضا(ع) ۱.۷ هکتار می باشد و به این قسمت دست زده نخواهد شد.

وی افزود: بیمارستان فعالیت خود را انجام می دهد انا باید به این نکته نیز توجه کرد که بیمارستان، فرسوده بود و در شان مردم نیست.

این مقام مسئول تاکیدکرد: در حال حاضر هماهنگی میان مدیران برای اجرای طرح فرهنگی و تاریخی مفخم وجود دارد و از سوی دیگر وضعیت خراسان شمالی از لحاظ برخورداری از تخت بیمارستانی خوب است.

وی در ادامه از آغاز پروژه ساخت بجنورد_ سنخواست در نیمه دوم اسفندماه و شروع ساخت محور بجنورد به اسفراین در فصل بهار سال آینده خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افتتاح پروژه در دهه فجر خراسان شمالي بهره برداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد