Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین بر ضرورت اتحاد امت اسلام برای دفاع از مسئله فلسطین و شکست توطئه‌های حذف آن تاکید کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، «احمد بحر» نایب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد امت اسلام و ملت‌های عرب باید برای دفاع از دین و مسائل خود به ویژه مسئله فلسطین در برابر هجمه‌ای که دین اسلام در معرض آن قرار دارد، متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بحر که در یک کنفرانس بین المللی مجازی که موسسه دوستداران حضرت محمد (ص) و حزب الهدی در ترکیه برگزار کرده است، سخن می‌گفت، افزود دشمنی با اسلام در شرایط حساس کنونی افزایش یافته است، که امت اسلام و عربی و مسائل مهم آن به ویژه مسئله فلسطین با چالش‌های بزرگی روبرو است که این مسئله دفاع بیشتر از دین و مستحکم کردن امت در برابر توطئه‌ها را ضروری می‌کند.

وی رژیم صهیونیستی را در صدر تحریک کنندگان علیه دین اسلام و در صدر دشمنان اسلام معرفی کرد که حتی یک روز هم از فتنه افکنی و اقدامات کینه توزانه و نژادپرستانه دست برنداشته است.

بحر به گذشت یک سال از اعلام توطئه موسوم به معامله قرن توسط دونالد ترامپ نژادپرست اشاره کرد که برخی کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به خدمت گرفت تا طرح خود را با هدف حذف مسئله فلسطین به پیش ببرد، طرحی که به صهیونیست‌ها برای ادامه سرکوبگری و ظلم و تروریسم علیه ملت فلسطین چراغ سبز نشان داد و برخی نظام‌های عربی هم با وی همدست شدند که در امضای توافقات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی درنگ نکردند، رژیم‌هایی که قدس و فلسطین را فروختند و تمام اصول عقیده و تاریخ و وحدت امت را در چارچوب ائتلاف‌های خطرناکی زیر پا گذاشتند که حال و آینده امت اسلام را تهدید می‌کند.

وی همچنین به خطرات اقدامات اشغالگران علیه قدس و قدس به ویژه تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت اشغالگران همچنین به تحمیل محاصره ظلمانه نوار غزه ادامه می‌دهند که به زندانی بزرگ تبدیل شده است و همچنان به بازداشت پنج هزار اسیر ادامه می‌دهند و آن‌ها را از ساده‌ترین حقوق خود محروم کرده اند.

بحر گفت افزایش پدیده دشمنی با اسلام در غرب پدیده ساختگی و محصول نقشه‌های فریبکارانه و توطئه‌های بزرگ علیه اسلام و مسلمانان است.

وی بر ضرورت یکپارچه شدن تلاش‌ها و امکانات عربی و اسلامی و وحدت امت و نیروهایش برای مقابله با چالش‌های بزرگ و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در برابر خطراتی که آن را تهدید می‌کند و مقابله با توطئه‌ها و اقدامات اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد بحر فلسطین صهیونیست مسئله فلسطین امت اسلام توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند.

با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد