Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قندهاری از انجام نظرسنجی در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «غلامرضا قندهاری» به مناسبت ایام الله دهه فجر درنشست با خبرنگاران شعار محوری دهه فجر امسال را (انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار) اعلام کردوگفت: ۲۱ کارگروه برای برپایی آیین باشکوه دهه مبارک فجر تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۲ بهمن افتتاحیه آئین دهه مبارک فجر به صورت نمادین و با افراد اندکخواهد بود گفت: در این برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن اجرا خواهد شد.

 

وی برگزاری مراسم دهه مبارک فجررا اجتناب ناپذیر است دانست وافزود: اما برگزاری این برنامه ها، سلامت محور و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.

 

 حجت الاسلام قندهاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مانند سنوات گذشته و تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن بصورت راهپیمایی خودرویی، نظرسنجی از مردم انجام می شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در این نظرسنجی از مردم خواسته شده با اعلام نظر خود در این زمینه مسئولان این شورا را در برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن یاری کنند.

 

وی افزود: برای شركت در نظرسنجي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، می توان ازطریق لينك lish.ir/1Pgc  وارد شد و در این نظرسنجی شرکت کرد.

 

حجت الاسلام قندهاری ضمن تشکر از اهتمام در بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن که مصداق روشنی از تعظیم شعائر الهی است گفت: مي‌توان با اشتراك‌گذاري لينك مذکور در شبكه هاي اجتماعي، مسئولان را در دستيابي به نتايج بهتر ياري کرد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره استانی اسوه های صبر و مقاومت با پخش در فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز سمنان در دهه فجر امسال عملیاتی می شوداظهارداشت: برگزاری جشن انقلاب در ۱۱ شب و در ۱۱مسجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر یوم الله ۲۲ بهمن حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟