Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:27:02 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۱ بهمن ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۲۹۰۸

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۱ بهمن ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را ۱۱ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:رفع یک گره ترافیکی در منطقه یک رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رفع گره ترافیکی حدفاصل خیابان‌های فیاضی و مریم بدلیل عرض کم معبر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:پلیس موافق بازگشایی تالار‌ها بود به گفته رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت، بازگشایی تالارها به نفع مردم بود زیرا برگزاری مراسم و رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت صورت می گیرد.   بیشتر بخوانید:جزئیات حمایت بهزیستی از زنان سرپرست خانوار به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، واریز کردن بیمه تامین اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار، جز حمایت های پایدار است.   بیشتر بخوانید:شرور سابقه دار شرق تهران دستگیر شد سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شرور حرفه‌ای شرق تهران خبر داد و گفت: متهم در حالی که با سلاح سرد در قدرت نمایی و بر هم زدن نظم عمومی بود، دستگیر شد.   بیشتر بخوانید:کلاهبرداری یک میلیاردی با صفحه جعلی اینترنت بانک رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ساخت صفحه جعلی اینترنت بانک یک میلیارد ریال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کرده بود.     انتهای پیام/ برچسب ها: بسته حوادث پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث پلیس بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان

به گزارش همشهری‌آنلاین، نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق امروز و در راس هیأتی عالی رتبه به تهران سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش سفر بارزانی بعد از نزدیک به ۳سال صورت می‌گیرد و طی آن با مقامات عالی‌رتبه از جمله رهبر انقلاب، رییس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار خواهد کرد.

کد خبر 849336 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق

دیگر خبرها

  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران