Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: برابر وظایف ذاتی پلیس و براساس رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای گنبدکاووس مشخص شد، فردی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر مدلینگ لباس، با محتوای غیراخلاقی و ترویج بی بند و باری می کند، که موضوع جهت پیگیری و اقدام قضایی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه تعدادی از شهروندان هم، از طریق تماس تلفنی با پلیس فتا، از محتوای بارگذاری شده بر روی این صفحه اظهار نارضایتی داشتند، افزود: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی نهایتا گرداننده صفحه مدلینگ با بیش از ۹۰ هزار عضو شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

علی فر تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی و در مواجهه با مستندات پلیس به ارتکاب جرم انتسابی خود اقرار و انگیزه خود از این اقدام را دوست یابی و افزایش اعضاء در صفحه اجتماعی اش اعلام کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مدلینگ اخبار حوادث غیراخلاقی مدلینگ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا مهرداد میناوند عکس ویروس کرونا علی انصاریان ایران بیمارستان همسر کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این طرح یک روزه، پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و چند پزشک عمومی به‌ همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این دو محله کم برخوردار رایگان خدمت کردند.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح  آرامش اجتماعی طرحی ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان اجرا و تا پایان سال در تمام محلات کم برخوردار دیگر این شهر اجرا می شود.
در این طرح فراهم کردن امکانات اولیه و تامین رایگان دارو را هم خیر همین محله محمد شهرکی برعهده داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم