Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برای گرامیداشت ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۴۰۰ عنوان برنامه توسط این کمیته پیش بینی شده که بر حسب روز شمار این ایام، عمدتا در بستر فضای مجازی و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا مهرداد جهاندیده افزود: این برنامه ها پیرو برگزاری جلسات کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از هفته ها قبل در اداره کل و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این کارگروه برگزار شد، برنامه ریزی و آماده اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طلیعه برنامه های این کارگروه در ایام مبارک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

جهاندیده عرضه کالای اقساطی و خدمات به کارگران و عموم مردم توسط شرکت های تعاونی مصرف، رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، عیادت از بیماران صعب العلاج و تجلیل از کادر درمان تامین اجتماعی و حضور با شکوه کارگران و کارفرمایان، تعاونگران و سازمان بسیج کارگری در میعادگاه های نماز جمعه را بخشی از برنامه های این کارگروه در ایام الله دهه فجر امسال اعلام کرد.

وی ادامه داد: تجلیل از بانوان فعال تشکل های کارگری و کارفرمایی همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، برگزاری آیین تجلیل از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه کار استان، برگزاری جشنواره پیاده روی خانوادگی ویژه کارگران و خانواده های آنان با رعایت پروتکل های بهداشتی، ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن ویژه جامعه هدف بصورت ویدئو کنفرانس، افتتاح پایگاه بسیج کارگری و اهدای خون از دیگر برنامه های کارگروه کارگری و کارآفرینی استان در این ایام است.

 رییس کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در ادامه از کارگران به عنوان یکی از ستون های اصلی انقلاب اسلامی در کشور یاد کرد و افزود: کارگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده اند و به این خاطر است که امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

جهاندیده تاکید کرد: وظیفه امروز ما این است که ضمن گرامیداشت باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب قدم برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان بزرگداشت ایام الله دهه فجر استانی فرهنگی و هنری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد

عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.

به گزارش مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

 

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند، اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است، حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان