Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@02:26:50 GMT

چین، اصلی ترین مشتری نفت در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۳۱۰

چین، اصلی ترین مشتری نفت در سال ۲۰۲۱

توسعه ظرفیت پالایشگاهی بزرگترین واردکننده نفت خام جهان، چین، حتی در شرایطی که تقاضای نفت خام جهانی در همه جا کاهش یافته است، باعث تقویت تقاضای نفت جهانی شده است.

به گزارش برنا به نقل از راشاتودی، توسعه ظرفیت پالایشگاهی بزرگترین واردکننده نفت خام جهان، چین، حتی در شرایطی که تقاضای نفت خام جهانی در همه جا کاهش یافته است، باعث تقویت تقاضای نفت جهانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه ظرفیت پالایشگاهی در چین به ویژه در ۵ سال اخیر که دولت چین به پالایشگاه‌های خصوصی سهمیه‌ای برای واردات نفت داده است باعث افزایش تولید سوخت این کشور و افزایش صادرات سوخت به کشورهای منطقه شده است.

طبق گزارش منتشر شده در کنفرانس آرگوس، ظرفیت پالایشگاهی چین در آینده نزدیک کاهش نخواهد یافت چراکه دولت برای تضمین سود تولیدکنندگان سوخت در داخل قیمت‌ها را بالا برده است.

در این گزارش تاکید شد: به نظر نمی‌رسد مقامات چین کنترل قیمت‌های محصولات سوختی را رها کنند. رشد ظرفیت تولید پالایشگاه‌ها و قیمت تضمینی محصولات سوختی در چین حتی در زمان بحران کرونا باعث شد تا تقاضای نفت خام در بزرگترین واردکننده نفت جهان رشد کند.

آراگوس با اشاره به داده‌های اداره ملی آمار چین اعلام کرد: در سال ۲۰۲۰ تولید پالایشگاهی چین یا ۳.۲ درصد جهش نسبت به سال گذشته به ۶۷۴.۴۱ میلیون تن معادل ۱۳.۵۱ میلیون بشکه در روز رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان چین دولت نفت واردات ظرفیت پالایشگاهی تقاضای نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟