Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:12:29 GMT

ماموریت های پلیس تعطیل نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۳۲۴

ماموریت های پلیس تعطیل نمی شود

جانشین فرمانده ناجا ضمن ابلاغ سلام و خدا قوت سردار "اشتری" به دلاورمردان مرزبانی ، از دفاع "جانانه" و "هوشیارانه" مرزبانان از حریم مرزهای کشور تقدیر کرد.

به گزارش برنا؛ سردار قاسم رضایی در جمع بندی جلسه شورای عالی مرزی (به صورت ویدئو کنفرانسی) در ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)  درود و رحمت می فرستیم و یاد خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه شهیدان نیروی انتظامی و مرزبانی را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تبریک فرا رسیدن سالروز ایام الله فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در ادامه فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) را تبریک گفت.

جانشین فرمانده ناجا با ابلاغ سلام و خدا قوت فرمانده نیروی انتظامی به مرزبانان ادامه داد: سردار اشتری همواره دغدغه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشت و رفاهی سبزپوشان خدوم ناجا را دارند و در این راستا گام های بلندی برداشته شده و این دست اقدامات ادامه دارد.

سردار رضایی با اشاره به نقش موثر خانواده های سبزپوشان ناجا و مرزداران در پیشبرد اهداف سازمانی و کسب موفقیت ها خاطر نشان کرد: قطعا بدون همراهی و حمایت خانواده محترم کارکنان، در اجرا و انجام ماموریت ها نمی توانیم آنگونه که باید، موفق باشیم، قدردان زحمات نیروهای پلس و حمایت خانواده هایشان هستیم.

این مقام عالی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و حساسیت مسئولیت مرزبانان اشاره و مطرح کرد: دلاورمردان مرزبانی در هشت هزار و 755 کیلومتر از مرزهای کشور حضور فعال دارند و جانانه و هوشیارانه از مرزهای ایران اسلامی صیانت می کنند.

سردار رضایی با اشاره به بهره مندی از تجهیزات نوین و هوشمند در مدیریت مرزی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی موثرترین مولفه در تامین امنیت داخلی و ملی است و ما سربازان ولایت و رهبری به این مهم که عهده دار تامین نظم و امنیت کشور هستیم ، افتخار می کنیم و ان شاء الله بتوانیم با تاسی از روش و منش رزمندگان دوران دفاع مقدس، شرمنده شهدا و مردم نشویم.

جانشین فرمانده ناجا با تقدیر از اقدامات ایثارگرانه مرزبانان در صیانت از حریم مرزهای کشور تاکید کرد: نیروی انسانی بالاترین سرمایه هر سازمانی است، بنابراین صیانت از نیروی انسانی بر همه فرماندهان و مسئولان یک "تکلیف " و "وظیفه " می باشد. بنابراین همواره باید تلاش کنیم که از این سرمایه گرانقدر نیروی انسانی صیانت و دفاع کنیم.

سردار رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس از نقطه صفر مرزی تا مرکز مشغول انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند و در شرایطی چون شیوع ویروس کرونا، علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خود، دوشادوش سایر سازمان ها چون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ایفای نقش و تداوم خدمت به مردم مشغول هستند؛ ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست.

او با اشاره به ماهیت ماموریتی مرزبانی گفت: مرزبانی؛ یک نیروی انتظامی- دفاعی، نظامی و دیپلماسی (مرزی) است و ارتقاء توان رزمی، آمادگی عملیاتی مرزبانان و کاهش آسیب پذیری سه راهبرد جدی مرزبانی می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناجا سردار قاسم رضایی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند