Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:16:21 GMT

نقص فنی پیکان وانت، خودرو را طعمه حریق کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۳۵۵

نقص فنی پیکان وانت، خودرو را طعمه حریق کرد

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی یک خودرو در منطقه خرمدشت،  بلافاصله ماموران کلانتری 41 خرمدشت به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کرج افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و با انجام تحقیقات مشخص شد یک دستگاه خودرو پیکان وانت به علت نقص فنی از ناحیه موتوری و نشت سیستم سوخت رسانی دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول بیان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته و فقط خودرو دچار آتش سوزی شد که با تلاش ماموران آتش نشانی، حریق به طور کامل مهار شد.

انتهای پیام/جپیکان

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو پیکان کرج نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

ایسنا/گلستان در پی آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت.

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت : این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات