Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@21:31:49 GMT

ماجرای تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر به باکو چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۴۵۳

ماجرای تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر به باکو چه بود؟

ایسنا: در این اطلاعیه آمده است: هواپیمای مذکور پس سوختگیری در فرودگاه باکو مجددا حدود ساعت ۴:۰۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد و مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شدند.

سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در برخی مناطق تهران نداشته و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر نیز رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ایسنا گفته بود که خلبان هواپیمای ترکیش‌ایر پس از آنکه به دلیل بروز شرایط جوی نامناسب نتوانست در تهران فرود بیاید، بر اساس طرح پروازی خود و به صورت قانونی باکو را به عنوان فرودگاه کمکی انتخاب کرده بود.

بر اساس این گزارش، جمعه شب صدای آژیر در برخی مناطق غربی تهران شنیده و همزمان، خبرهایی از تغییر مسیر پرواز ۸۷۴ هواپیمایی ترکیش منتشر شد که در پی آن، موضوع سقوط یا احتمال سقوط این هواپیما مطرح شد، اما مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، این مساله را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا

 «حسام قربانعلی» افزود: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم