Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. »

انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی و پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان در گستره ایران عزیز است و دهه مبارک فجر آغاز خودباوری ملت و اتکاء به قدرت لایزال الهی‌ست که با وحدت کلمه به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت.

 

این دهه یادآور امام راحل(ره) است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود. و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می گذرد اما خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران در ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نشده است.

 

و اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته تمام توان و ظرفیت خود را در اعمال تحریم های ظالمانه، جنگ اقتصادی و روانی بکار گرفته اند اما در این برهه از زمان نیز چون گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی با ایمان راسخ و وحدت کلمه بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید مستاصل ساخته اند.

 

و اینک همزمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ بعنوان نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود که همان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است قرار داریم و قطعا مردم با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در انتخابات پیش رو جواب کوبنده و پشیمان کننده‌ای به دشمنان این انقلاب و نظام خواهند داد.

 

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و یکبار دیگر با آرمان های مقدس امام عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و با حرکت در مسیر وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور و خدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد. در پایان برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، سعادت و بهروزی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی-استاندار ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام دهه فجر استاندار ایلام انقلاب اسلامی استاندار ایلام انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر

نادر سخا، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و رشد و توسعه صنعت کشور را مرهون تلاش‌های این قشر دانست. متن پیام مدیرعامل شرکت کروز به این شرح است:
پشتیبانی از قشر زحمتکش و فداکار کارگر، هواداری از کار و سرمایه مردم و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است. کسی تردید ندارد که صحنه‌گردان اصلی اقتصاد ایران شما کارگران هستید.
اگر امروز گروه صنعتی کروز، پرتوان و استوار راه خود را به سمت رشد و تعالی گشوده و پیوسته بر دستاوردهایش در بین صنایع قطعه‌سازی می‌افزاید، این مهم مرهون ذهن پرتوان و تعهد فرد فرد کارگران این گروه است.
بار دیگر ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شما عزیزان که نقش مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی ایفا می‌کنید برای تمامی شما از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته