Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:53:08 GMT

کاظمیان:روحت شاد بامعرفت دل‌گنده خوش قلب

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۷۵۱

کاظمیان:روحت شاد بامعرفت دل‌گنده خوش قلب

جواد کاظمیان با نوشته ای احساسی به درگذشت مهرداد میناوند واکنش نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، جواد کاظمیان در آخرین سال حضور مهرداد میناوند در پرسپولیس، با او هم تیمی بود. در تیم ملی نیز آن ها همبازی بودند و کاظمیان در اوج جوانی، مورد استقبال زنده یاد میناوند قرار می‌گرفت.

 

حالا چند روز پس از آن اتفاق تلخی که برای میناوند رخ داد، کاظمیان یادداشتی احساسی را نوشته که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

 

 

اقا مهرداد


اولین بار تو اردوی تیم ملی سال ۲۰۰۰ کمپ اتریش از نزدیک دیدمت با یه بنز کروک اومدی تو اردو اشتروم گراتس بازی میکردی منو و مبعلی و خیلی تحویل میگرفتی جو سنگینی بود دو تا لایی پشت سر هم تو یه تمرین بهم انداختی بعد لایی دوم بغلم کردی ۱۹ سال هر وقت دیدیم یادم انداختی. سال ۸۲ بچه بودم اومدم دوبی بازی کنم تو‌ اون جو سنگین بازیکن ایرانی ها که همه با هم مشکل داشتن میومدی دنبالم شام منو میبردی بیرون.

 

سال ۸۲ پرسپولیس با ادیداس قراداد داشتی میرفتی دوبی با لباسهای ادیداس برمیگشتی ما رو دعوت میکردی خونه بهمون لباس میدادی پولم نمیگرفتی


وای که چقد دل گنده بودی و مشتی


پست و استوری واسه گرونی میذاشتی


ولی من میزاشتم زنگ میزدی نصیحتم میکردی


روحت شاد با معرفت خوش قلب دل گنده

مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!

تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره ای از جلسه هیئت مدیره آبی ها منتشر شد. جایی که سه عضو مدیریتی باشگاه با حضور در جلسه ای که در ساختمان هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، رأی به برکناری علی خطیر از مدیرعاملی آبی ها زدند.

  این اتفاق در شرایطی رخ داد که همزمان با برکناری خطیر، هواپیمای استقلال در آسمان تبریز به سمت تهران بود و پس از فرود هواپیمای کاروان تیم در فرودگاه مهرآباد بود که جواد نکونام و دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم از این موضوع خبردار شدند.

پس از اعلام خبر برکناری علی خطیر، جواد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات امشب این باشگاه، گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

او ادامه داد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم.

نکونام در پایان گفت: الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می خواهند آرامش را بر هم بزنند.

منبع: ورزش سه

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری