Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:01:23 GMT

پوستر جشنواره فیلم فجر در بروجرد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۹۲۹

پوستر جشنواره فیلم فجر در بروجرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره فیلم فجر لرستان با حضور فرید رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمد گودرزیان فرماندار ویژه بروجرد و نادر ارجمندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در فرمانداری بروجرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در این مراسم گفت: این جشنواره مهمترین رویداد فرهنگی است که در شهرستان برگزار می‌شود و قرار است از ۱۶ فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر، ۱۰ فیلم آن در سینما فلسطین بروجرد اکران شود.

نادر ارجمندی تصریح کرد: با توجه به این رویداد بی نظیر انتظار داریم مردم فرهنگ مدار بروجرد از این جشنواره استقبال شایسته ای داشته باشند.

وی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اکران فیلم‌های جشنواره در استان و اعتمادی که به ما داشته‌اند، تلاش می‌کنیم با حمایت فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته، جشنواره را به خوبی میزبانی کنیم.

در ادامه این مراسم، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز ضمن تشکر از پذیرش میزبانی مهمترین رویداد سینمایی کشور توسط بروجرد گفت: استان لرستان پنج سال متوالی است که میزبان جشنواره فجر است که تا این دوره خرم آباد میزبان آن بوده و امسال با توجه به ظرفیت فرهنگی و توان اجرایی بروجرد تصمیم گرفتیم میزبانی را به این شهرستان اعطا کنیم.

فرید رحمتی عنوان کرد: یکی از وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر استان این است که با فراهم کردن امکان میزبانی از رویدادهای بزرگ ملی شرایطی را فراهم سازیم تا مردم برای بهره مندی از این نوع برنامه‌ها مجبور به مسافرت به خارج از استان نشوند.

فرماندار ویژه بروجرد نیز در سخنانی ضمن تشکر از اعطای حق میزبانی این رویداد مهم هنری به شهرستان، عنوان کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزاری این جشنواره را به فال نیک می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با توجه به آبی بودن شهرستان بروجرد در خصوص ویروس کرونا، به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که هم استقبال خوبی از این جشنواره صورت گیرد و هم وضعیت کرونایی شهرستان ثابت و بهبود یابد.

احمد گودرزیان تاکید کرد: انتظار داریم مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور کادر بهداشت و درمان رعایت شود و با توجه به ظرفیت ۷۰۰ نفره محل برگزاری جشنواره، هر سانس اکران با حضور حداکثر ۲۰۰ نفر برگزار شود.

در پایان این مراسم از پوستر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سینما فلسطین بروجرد برگزار خواهد شد رونمایی شد.

کد خبر 5134845

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بروجرد جشنواره فیلم فجر دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا ایلام فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی