Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی برنامه های دهه فجر با اشاره به ماههای پایانی دولت دوازدهم را تشریح کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی با بیان اینکه مهمترین اولویت ما این است که کارهای نیمه تمام را انجام دهیم ،اظهارکرد:به همین منظور طرح های استانی را اولویت بندی و عمده اعتبارات را به این بخش تخصیص داده ایم و طبق برآوردها ۱۱۲ پروژه در این بخش برنامه ریزی شده که از ساخت خانه بهداشت تا احداث جاده  جزء این طرح هاست که امیدواریم تا پایان فعالیت دولت دوازدهم این طرح ها به اتمام برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: همچنین در سطح ملی هم تعدادی پروژه مانند سدها و آزاد راه داریم که امیدواریم تا پایان سال مالی انجام شود و سعی خواهیم کردیم این پروژه ها به اتمام برسد.

خادمی تصریح کرد: یکی از فعالیت های خوب دیگر که در روزهای اخیر انجام شده حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از تهاتر مالیاتی برای طرح های استان تامین شده و همین عدد از تهاتر بانکی هزینه می کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به انتخابات پیش رو، یادآورشد: یکی از مهمترین کارهای ما بحث انتخابات و برگزاری انتخابات درست متناسب با شان مردم لرستان است.

او گفت: از چند روز آینده رسما فعالیت های انتخابات در کشور و استان شروع خواهد شد، و این پروژه ای سنگین و یکی از وظایف اصلی ما در پایان دولت است.

خادمی  ابراز امیدواری کرد  همچنان که در انتخابات مجلس درلرستان،انتخابات خوبی برگزار کردیم، امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی، انتخاباتی سالم، رقابتی و مشارکتی داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر پروژه دولت دوزادهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است

محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان گفت : پیش بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است

وی افزود: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی های رایانه ای برای مقابله با تهدیدات گفت : بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، ضروری است ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان دوگانه سوز و برای شهر‌های بزرگ، نانوایی سایر پیش بینی شود.

استاندار سمنان هم در این جلسه تاکید کرد : این استان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است. 

وی گفت: سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین ، استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

استاندار سمنان وجود دو نیروگاه تولید برق در این استان را یادآور شد و گفت : اجرای مطلوب ساز و کار‌های اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات از اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می‌سازد.

وی از مدیران خواست طرح دوگانه سوز شدن حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان سمنان را به سرعت اجرایی کنند .

دراین جلسه همچنین تفاهم نامه مشترک در زمینه استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در اطلاعات و عملیات بین استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد و از موسی حسنی بعنوان نفر برگزیده رزمایش پدافند غیر عامل کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست