Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و امام جمعه ساری و احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کردند.

به گزارش برنا؛ متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام هی حتی مطلع الفجر

شعله‌ای که سال‌ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در تاریک‌ترین دوران تباهی، جور و بی عدالتی، بدست بزرگ مشعل دار بیداری، بصیرت و آگاهیِ ملت ایران اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) روشن شد، در سایه خودباوری، ایثار و شهادت طلبی و رهبری های حکمیانه آن پیر فرزانه و خلف صالح ایشان؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امروز به خورشیدی فروزان بدل شد که گستره آسمانِ دنیای معاصر را فراگرفت و چراغی گرمی بخش، منیر و هدایت گر برای رهپویان عدالت خواهی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم الله دهه فجر که پایان استبداد طاغوتیان زمان را رقم زد، نهالی سرسبز را در باغ اراده و خودباوری ملت ایران غرس نمود، که با خون مردان، زنان و جوانان انقلابی آبیاری شد و امروز با حضور مستمر و آگاهانه ملت ایران در صحنه میدان خطیر ایثار در راه انقلاب به درختی پربار و گشن تبدیل گشت که میوه پرحاصل آن عزت، اقتدار و ثبات برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت با پایمردی و ایستادگی در مقابل هیمنه استبداد و استکبار جهانی تجلی یافت و تاریخی جاودانه از حماسه عدالت خواهی و استکبار ستیزی و مجاهدت بر علیه طاغوت و طاغوتیان به یادگار گذاشت.

انقلاب اسلامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگانِ به تنگ آمده از جور و ستم شاهنشاهی کاشت و بارور نمود؛ در مسیر پویایی خود با انواع حیله ها، نیرنگ ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان خاصه اعمال تحریم های سنگین و ظالمانه برای سد نمودن این راه پرافتخار روبرو گشت لیکن در پناه توکل به ذات اقدس الهی، وحدت و همدلی و نقش آفرینی مردم مومن و انقلابی بویژه جانفشانی شهیدان والامقام و بذل ایثار جامعه ایثارگری در سایه سار ولایتمداری و پیروی از رهبری ها و منویات داهیانه ولایت بیش از چهار دهه به حیات گرانبار خود تداوم بخشید به نحوی که دشمنان و در راس آنان، استکبار جهانی هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نمایند.

یقینا بر همه مسئولان و مدیران فرض است تا با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی منت به مردم؛ یعنی وارثان و ولی نعمتان انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

اینک در طلیعه چهل و دومین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (علیهم السلام)؛ را گرامی می داریم و فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به مردم مومن و انقلابی مازندران و همه فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و انتظار داریم همه نهادها و دستگاه‌ها با ارائه و اجرای برنامه های فرهنگی فاخر برای مردم با عنایت به محدودیت های کرونایی، در گرامیداشت و تبیین ابعاد و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز اهتمام نمایند.

از خداوند قادر متعال، برای پیر و مراد دل ها، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عافیت و عمری طولانی و با عزت و برای ایران اسلامی و ایرانیان مومن و انقلابی، عزت روزافزون مسالت داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران احمد حسین زادگان آیت الله محمدی لائینی انقلاب اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم