Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@04:00:40 GMT

گاز به کن رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۴۰۶۴

صراط:

محمود کلهری در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش کن گفت: در آستانه دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به روستاهای کن به همت شرکت گاز، فرمانداری و حمایت‌های استانداری تهران اجرا شد و مشعل گاز این پروژه در امام زاده داوود (ع) روشن و روستاهای امام زاده داوود (ع)، کیگا، رندان و طالون هم از نعمت گاز برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهری با بیان اینکه شهرداری و اداره حریم هم با دقت کافی و حمایت‌های همه جانبه در مسیر و استفاده از اعتبارات داخلی برای بازسازی مسیرها و راه‌ها تلاش و همکاری می‌کنند افزود: باید با تعامل و همفکری شرایط خوب و مناسبی را برای حضور مردم و گردشگران در این مکان مقدس و ارزشمند فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۵ هماهنگی‌های لازم را در مورد ارسال نقشه‌های کلی اجرایی حفاری برای تأیید اداره کل حریم شهرداری تهران انجام داده است گفت: سال گذشته عملیات گاز رسانی به روستای سولقان در بخش کن به پایان رسید و با اتمام عملیات گازرسانی در سایر روستاهای کن بالغ بر ۱۰ هزار نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.

مراسم گازرسانی به روستاهای بخش کن با حضور استاندار، فرماندار، مدیر عامل شرکت گاز، رئیس اداره کل اوقاف استان تهران، شهردار منطقه ۵، امام جمعه بخش کن و تعدادی از اهالی بخش کن برگزار شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: افتتاح پروژه گازرسانی پروژه گازرسانی صراط بخش کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: باهدف افزایش رضایتمندی مردم و بهبود نمای ظاهری خیابان‌ها و معابر عمومی بندر امام خمینی، موضوع همسطح سازی و نصب منهول‌های فاضلاب مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: در یکماه گذشته در همین رابطه همکاران بهره برداری و توسعه فاضلاب اقدام به نصب و همسطح سازی ۳۰ عدد دریچه منهول فاضلاب در مناطق صد دستگاه خیابان‌های ۲ تا ۸، بلوار راهیان نور، بلوار آیت الله طالقانی، شهرک مقداد و نقاط پراکنده و حساس کردند.   چاشیانی ادامه داد: درب منهول‌ها از جدیدترین مدل‌های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانو کامپوزیت تهیه شده اند، انتخاب شدند که از ویژگی‌های بارز این مدل نصب راحت آنها است.   سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی یکی از مشکلات این اداره در این بخش را سرقت درب منهول عنوان و اضافه کرد: با استفاده و جایگزینی درب منهول‌های جدید شاهد کاهش سرقت در ماه‌های گذشته هستیم.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد