Web Analytics Made Easy - Statcounter

برج میلاد به عنوان کاخ رسانه امروز در نخستین گام از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر میزبان دو فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» و همچنین فیلم سینمایی «بی همه چیز» خواهد بود. آثاری که می توانند بنا به کارگردانان جوان خود رونقی تازه به سینمای کشور ببخشند. 

خبرگزاری میزان - سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اعلام اسامی آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از جشنواره فیلم فجر با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در شرایطی خاص و با محدودیت های فراوان برگزار خواهد شد، برخلاف سالهای گذشته که کاخ رسانه میزبان چهار اثر بود امسال تنها دو فیلم در روز به نمایش گذاشته خواهد شد

بر این اساس طی روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه‌ها و منتقدین شانزده فیلم طی هشت روز به نمایش در خواهند آمد. همچنین سرانجام تصمیم به برگزاری اکران های مردمی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی شد. 

برج میلاد به عنوان کاخ رسانه امروز در نخستین گام از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر میزبان دو فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» و همچنین فیلم سینمایی «بی همه چیز» خواهد بود. آثاری که می توانند بنا به کارگردانان جوان خود رونقی تازه به سینمای کشور ببخشند. 

***«رمانتیسم عماد و طوبا» ادامه‌ای بر عاشقانه «ایتالیا ایتالیا»

کاوه صباغ زاده کارگردان جوان اما جویای نام سینمای کشور نخستین بار با فیلم «ایتالیا ایتالیا» پا به جشنواره فیلم فجر گذاشت، فیلمی که مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و برای نخستین بار نامزدی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را برای سارا بهرامی به همراه داشت. 

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» که سال گذشته نتوانست خودش را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برساند، خبر از حضور خود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر داد.

سارا بهرامی در دومین تجربه همکاری با کاوه صباغ زاده پس از ایتالیا ایتالیا این بار به عنوان راوی و قصه گو با فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» همراه شده است.

الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. «رمانتیسم عماد و طوبا» رفت، فیلمنامه این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک، فانتزی نوشته شده و اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن است که توسط کاوه صباغ‌زاده به نگارش درآمده است.

در خلاصه داستان دومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست...» 

بازگشت «پرویز پرستویی» به برج میلاد با «بی همه چیز»

«بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی دومین فیلمی است که در کاخ رسانه برای خبرنگاران و عکاسان اکران خواهد شد.

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی در «بی همه چیز» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از این قرار بود شهاب حسینی در این فیلم به ایفای نقش بپردازد و حتی در چند سکانس بازی نیز کرد، اما در ادامه از حضور در این پروژه انصراف داد و هادی حجازی‌فر جایگزین او شد. علی مصفا دیگر بازیگری است که به واسطه شیوع کرونا و تغییر در زمان بندی از این پروژه جدا شد و جای خود را به بازیگر دیگری سپرد.

محسن قرایی نویسنده و کارگردان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۱ با فیلم «خسته نباشید» آغاز کرد و چهار سال بعد فیلم «سدمعبر» را ساخت. فیلمی که به قلم سعید روستایی نوشته شد و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هرچند در چهار بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن، بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

قرایی پس از آن در مقام کارگردان فعالیتی نکرد و به عنوان نویسنده «قصرشیرین» را با محمد داوودی نوشت که سیدرضا میرکریمی کارگردانی آن را برعهده گرفت. این بار نیز قرایی خوش درخشید و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه از سی و هفتمین دوره جشنواره  فیلم فجر شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رمانتیسم عماد و طوبا فیلم سینمایی بی همه چیز برج میلاد کاخ رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو