Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق پرسپولیس با ابراز تاسف برای اتفاق تلخی که برای مهرداد میناوند رخ داد ابراز امیدواری کرد علی انصاریان هر چه زودتر سلامتی کاملش را به دست آورد.

محمد برزگر، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در واکنش به فوت مهرداد میناوند اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناوند هم باشگاهی و دوست قدیمی‌ام بود که  سالیان سال برای پرسپولیس و تیم ملی زحمات زیادی کشید. اتفاقی که برای او رخ داد، شوک بدی را به جامعه فوتبالی وارد کرد و جا دارد به خانواده او تسلیت بگویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر بدهد. برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم او با سلامتی کامل به آغوش خانواده‌اش بازگردد.

او در ادامه گفت: با مهرداد در پرسپولیس همبازی بودم. او یکی از بهترین چپ پاهای ایران بود که من از او چیرهای زیادی یاد گرفتم. خیلی از نظر فنی از او یاد گرفتم.

مربی تیم جوانان پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی تیمش تاکید کرد: خوشبختانه ما 3 بازی اخیرمان را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و شرایط‌مان نسبتا خوب است. پس از پیروزی برابر مقاومت در آخرین بازی‌مان باید برابر پیکان به میدان برویم و امیدواریم با کسب نتیجه‌ای خوب در این دیدار شرایط‌مان بهتر از قبل شود.

برزگر در پایان در مورد اوضاع و احوال تیم بزرگسالان پرسپولیس گفت: شرایط تیم بزرگسالان با یکی، دو پیروزی روی غلتک می‌افتاد و خیلی زود می‌تواند به شرایط ایده‌آلش بازگردد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی انصاریان محمد برزگر مهردادمیناوند تیم جوانان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»