Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار شهر اردستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده به منظور رفاه حال میوه‌فروشان سیار اردستانی و ساماندهی آنان بازارچه "ترخون" در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

نادر یزدانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده به منظور رفاه حال میوه‌فروشان اردستانی بازارچه «ترخون» در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و در حال حاضر فقط موضوع روشنایی آن مانده که تا چند روز آینده مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی میوه‌فروشان سیار اردستانی افزود: برای تکمیل این بازارچه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است و در انتهای این بازارچه یک مکانی به منظورمصرف مواد پروتئینی مرغ و ماهی در نظر گرفته شده است و تمامی مجموعه بازارچه ترخون چهارهزارو 500 متر است.

شهردار اردستان ضمن اشاره به مشخصات بازارچه "ترخون" گفت: این بازارچه دارای 22 دهنه سر پوشیده است و تعداد 50 محوطه روباز دارای سکوی ایجاد شده است و مقدار 500 متر آن هم  دارای مسقف است و چند دهنه هم برای عرضه گوشت و مرغ در نظر گرفته شده است.

اینجا اردستان؛ شهری که برخی برای کسب درآمد خطر را به جان می‌پذیرند/چرا مسئولان برای ساماندهی میوه‌فروشان سیار دست دست می‌کنند؟پای حرف مردم|شکایت شهروندان سنندجی ‌از گرانی میوه / نرخ‌های دلخواهی که میوه‌فروشان اعمال می‌کنندنارضایتی مردم از فعالیت میوه‌فروشان سیار سبزوار/ شهرداری مبادرت به ساماندهی کند

یزدانخش بیان کرد: با راه ‌ندازی این بازارچه مشکل میوه‌فروشان دوره‌گرد و سیار برطرف می‌شود و برای خود و مشتریان یک امنیتی حاصل می‌شود تا نخواهند در کنار خیابان اقدام به فروش میوه کنند و همچنین میوه فروشان بازار روز هم می‌توانند به این بازارچه نقل مکان کنند که اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ خبرگزاری تسنیم در گزارشی تحت عنوان "اینجا اردستان؛ شهری که برخی برای کسب درآمد خطر را به جان می‌پذیرند/چرا مسئولان برای ساماندهی میوه‌فروشان سیار دست دست می‌کنند؟" به مشکلات میوه‌فروشان سیار در شهرستان اردستان پرداخته بود.

انتهای پیام/802/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی میوه فروشان سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • طلا فروشان باز هم زیر بار نرفتند!
  • رویش دشت شقایق در اردستان