Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس یک پیروزی خیلی سخت به دست آورد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/11/12؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته سپاهان 1-3 شهرخودرو / شوک به لیگ با دلبری احمد الجبوری در نقش جهان مس رفسنجان 0-0 نفت آبادان / نفت از دست مس در رفت تراکتور 0-1 آلومینیوم اراک / رسول خطیبی، غول کش جدید لیگ برتر فولاد 0-0 پیکان/ هیچ و پوچ!

پرسپولیس 2-1 ماشین سازی / سه امتیاز، هدیه به آقای شماره 25

پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری و احمد نوراللهی در دقایق 25 و 93 برای پرسپولیس و پیمان بابایی در دقیقه 82 برای ماشین سازی گلزنی کردند. با این نتیجه پرسپولیس 18 امتیازی شد و ماشین سازی نیز 4 امتیازی ماند.

استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون،بر این اساس،موارد ذیل در این باره اطلاع رسانی می شود:

*با توجه به حضور فرد غیر مرتبط در جلسه تمرین تیم و دیدار با بازیکنان تیم استقلال تهران، طبق بند 11 ماده 21 مقررات انضباطی، باشگاه استقلال به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه ، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

.*پیروز قربانی، مربی سایپا به دلیل توهین و نشر اکاذیب در مصاحبه پس از دیدار برابر گل گهر، به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه ، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

پیروز قربانی روز گذشته در مصاحبه بعد از بازی مقابل گل گهر برخی مربیان را کفتار صفت خطاب کرد و صحبت های تندی را علیه مسئولان انجام داد.

در آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به مسجدسلیمان هم هانی کرده در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با بازیکنان عکس گرفت.

پالمیراس 1-0 سانتوس؛ فتح کوپا لیبرتادورس پس از 21 سال با گل دقیقه 99 ساوتهمپتون 0-1 استون ویلا؛ تقدس زدایی از سنت مری پس از هشت سال اینتر 4-0 بنونتو: برد بی نقص نراتزوری در کورس داغ اسکودتو لایپزیش 1-0 بایرلورکوزن؛ ناگلزمن با چرخه گلزنی هافبک هایش پیش می رود آرسنال 0-0 منچستریونایتد؛ پایین تر از حد انتظار سمپدوریا 0-2 یوونتوس؛ غنیمت سه امتیازی از شب بارانی ماراسی رئال مادرید 1-2 لوانته؛ خداحافظ لالیگا! منچستر سیتی 1-0 شفیلد یونایتد؛ پیروزی خفیف سیتیزن ها برابر قعر‌نشین جدول دورتموند 3-1 آگزبورگ؛ بازگشت به جمع بالانشینان بولونیا 1-2 میلان؛ بالاخره میلان به روند پیروزی بازگشت بایرن مونیخ 4-1 هوفنهایم؛ انتقام به سبک هانسی فلیک

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم