Web Analytics Made Easy - Statcounter

از رختکن آبی‌ها خبر رسیده که محمود فکری با یک دلیل عجیب و غیرورزشی تصمیم به نیمکت‌نشینی ستاره‌اش روی خط دروازه کرده، دلیلی که به هیچ‌وجه فنی به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود ۴۸ ساعت پیش از تقابل آبی‌پوشان پایتخت و تیم نفت مسجدسلیمان، اتفاق عجیبی در تمرین استقلالی‌ها رخ داد که اردوی این تیم را تحت‌الشعاع حواشی بسیاری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور یکی از اوباش معروف تهران در واپسین جلسه تمرینی تیم استقلال که سابقه محکومیت‌های کیفری و قضایی بسیاری را در کارنامه‌اش دارد، باعث شد تا شائبه‌های زیادی پیرامون این اتفاق شکل بگیرد.   کادرفنی و سرپرست تیم استقلال در شرایطی از اکیپ اشرار در تمرین خود استقبال و میزبانی کردند که وضعیت شیوع بیماری کرونا در پایتخت هنوز خطرناک است و محل تمرین بازیکنان تیم‌های لیگ برتری هم با اصرار و پروتکل‌های سفت‌وسخت مراجع بهداشتی، ایزوله مانده.     این فرد معلوم‌الحال که از اشرار سابقه‌دار تهران هم هست، با حضور در زمین تمرین تیم استقلال و درآغوش گرفتن بازیکنانی مانند سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی افق‌های جدیدی را از رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین کرد. هنوز هم معلوم نیست که این فرد با رفتارهای مشخص مبتلا به بیماری کرونا بوده، آیا این بیماری به بازیکنان استقلال انتقال یافته و یا این‌که کدام‌یک از بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان با این رفتار پرخطر کادرفنی آبی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.   اما انگار حواشی حضور این اوباش در تمرین آبی‌ها قرار نیست پایانی داشته باشد، آن‌هم دقیقاً در روزهایی که سرمربی آبی‌پوشان از حواشی و دشمنان فرضی‌اش می‌نالد.   گفته می‌شود که شرکت کردن این فرد سابقه‌دار در تمرین استقلال برخلاف آن‌که با استقبال امثال دانشگر، حسینی و اسماعیلی همراه شده، با واکنش سرد برخی از بازیکنان تیم استقلال روبه‌رو بوده. یکی از این افراد رشید مظاهری سنگربان اصلی تیم استقلال است که از حضور هانی کُرده در محل تمرین تیم متعجب شده و البته که اعتراض خود را با نیش و کنایه به گوش محمود فکری رسانده.   شنیده شده که رشید مظاهری از حضور اشرار در تمرین استقلال آزرده‌خاطر شده و به‌طعنه این اراذل و اوباش را دستیار جدید سرمربی تیم خود لقب داده. این موضوع اما به مذاق محمود فکری که میزبانی از اکیپ اشرار سابقه‌دار را برعهده داشته، خوش نیامده و خواستار عذرخواهی وی از آن‌ها شده!     همین اختلاف بین سرمربی آبی‌ها و رشید مظاهری باعث شد تا سرمربی تیم استقلال پس از ۱۲ هفته درخشش ستاره سنگربان‌اش، او را نیمکت‌نشین سیدحسین حسینی کند و با این تصمیم خلق‌الساعه عملاً ۲ امتیاز حساس خارج‌ازخانه را در شهر مسجدسلیمان جا بگذارد. اشتباه فکری در بازی ندادن به مظاهری و گاف عجیب و بچه‌گانه حسینی که به یک گل‌به‌خودی انجامید، باعث شد تا صدرنشینی آبی‌ها با تهدید جدی مواجه شود.   البته شنیده‌های دیگری از اردوگاه آبی وجود دارد مبنی بر این‌که در جلسات‌ تمرینی پیشین، رشید مظاهری از تاکتیک‌های محمود فکری در جمع بازیکنان انتقاد کرده و این مسئله مزید بر آن اعتراض، در تفکرات سرمربی به دلیل محکمی برای‌ نیمکت‌‌نشینی‌اش تبدیل شده.   سوای شایعات و اخبار تاییدنشده، مسئله مشخص این است که کادرفنی تیم استقلال رویه بسیار منفعلی را پیش گرفته و از خود هیچ اراده‌ای ندارد. تمام دغدغه ذهنی اعضای کادرفنی آبی‌ها معطوف به مصاحبه‌ها و سرکوب دشمنان فرضی‌ست، آن‌هم در روزهایی که سپاهان و پرسپولیس رفته رفته به‌دنبال صدرنشینی هستند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم استقلال رشید مظاهری محمود فکری آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر
شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.
محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901158

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند