Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:17:12 GMT

پاسخ دستیار سیاسى رییس مجلس به عباس عبدی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۴۸۲۱

پاسخ دستیار سیاسى رییس مجلس به عباس عبدی

عباس عبدى در توییتى عملکرد مجلس در مورد بودجه و انتخابات را نقد کرد و نوشت: امیدواریم زودتر این شش ماه باقیمانده به پایان برسد، و الا معلوم نیست دیگر چه طرح‌هایی در این مجلس انقلابی ارایه و تصویب می‌شود.

به گزارش برنا، عباس عبدى در توییتى عملکرد مجلس در مورد بودجه و انتخابات را نقد کرد و نوشت: امیدواریم زودتر این شش ماه باقیمانده به پایان برسد، و الا معلوم نیست دیگر چه طرح‌هایی در این مجلس انقلابی ارایه و تصویب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سعید  احدیان پاسخ داد: این ۶ ماه تمام شود را خوب گفتید البته برای اینکه  مردم بعد از ۷ سال از دست دولت شما اصلاح طلب‌ها راحت شوند، شاید بتوانند نفسی بکشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روحانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب

مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سال‌های پس از انقلاب تا سال ۱۴۰۰ و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه‌های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصل‌ها و هدفگذاری‌هایی به طور معمول انجام می‌شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه‌های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه‌های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند