Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص فوت مهرداد میناوند و شرایط سرخ‌ها در بازی برابر ماشین‌سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص حال و هوای این روزهای جامعه ورزش به ویژه اهالی فوتبال اظهار داشت: خبر فوت مهرداد میناوند شوک بزرگی برای همه ما بود، اتفاق تلخی که همه را ناراحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناوند از جنس پرسپولیس و از بدنه این باشگاه بود و دل و قلبش همیشه با این تیم بود. وقتی پرسپولیس درست در دقیقه 25 به گل می‌رسد این موضوع را ثابت می‌کند که او قلبش با پرسپولیس بود. خواست خدا بود که گل اول پرسپولیس در دقیقه 25 به ثمر برسد تا مشخص شود او تا چه حد به این تیم علاقه دارد.

او در ادامه گفت: من با مهرداد میناوند همبازی نبودم اما در تیم پیشکسوتان مدتی کنار هم بودیم. او پسر شیرینی بود و همیشه دوست داشت همه پرسپولیسی‌ها با هم دوست باشند و دوست نداشت اختلافی بین بزرگان این باشگاه وجود داشته باشد. همیشه می‌گفت دوست دارم اختلاف علی دایی و علی کریمی برطرف شود. او قبل از ابتلایش به بیماری کرونا، در صفحه شخصی‌اش نوشته بود دوست دارم این دو نفر با هم آشتی کنند اما عمرش وفا نکرد که این اتفاق را ببیند. امیدوارم علی انصاریان عزیز خیلی زود با سلامتی به جمع ما برگردد و او و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس را با سلامت کامل در کنارمان داشته باشیم. 

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی اخیر سرخ‌پوشان برابر ماشین‌سازی تصریح کرد: آن چه در جریان این بازی مشخص بود این موضوع بود که پرسپولیس اگر چه فوتبال خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و میل به گلزنی هم دارد اما متاسفانه بچه‌ها در ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و این مساله می‌توان نشان دهنده این باشد که تیم آرامش لازم را ندارد. اگر بچه‌ها باتمرکز بیشتری در این بازی کار می‌کردند به جای برتری 2 بر یک حداقل پرسپولیس با3، 4 گل به پیروزی می‌سید.

او در ادامه گفت: البته یک مقدار کمبود بازیکن و مهره دست کادر فنی پرسپولیس را بسته است اما یحیی و دیگر مربیان پرسپولیس فعلا باید با همین  داشته‌ها و بضاعت تیم بسازند تا ان‌شاءالله در نقل و انتقالات قسمتی از مشکلات تیم حل شود.

داداش‌زاده در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم تاکید کرد: در حال حاضر کسب 3 امتیازات باقی مانده تا پایان نیم فصل مهم‌ترین موضوعی است که پرسپولیس به آن نیاز دارد. به هرحال روی کاغذ و با توجه به بازی‌های رودر روی دیگر رقبا به نظر می‌رسد کار پرسپولیس از حریفانش کمی آسان‌تر باشد. با توجه به فاصله امتیازی در بالای جدول پرسپولیس دیگر جایی برای اشتباه و امتیاز از دست دادن، ندارد. این تیم باید بدون توجه به بازی‌های قبل مسیر رو به جلو را نگاه کند و فعلا نتیجه‌گرایی را به بازی زیبا ارجح بداند تا با ایجاد حاشیه امنیت در صدر، قهرمانی بعدی خود را در لیگ برتر مسجل کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص قرعه تیم گل‌محمدی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که خیلی‌ها بر این باور هستند پرسپولیس در گروه آسان‌تری نسبت به دیگر تیم‌های ایران قرار گرفته اما تیمی که با هدف قهرمانی در تورنمنتی به میدان می‌رود نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیرد و بدون توجه به نام رقبا باید برای رسیدن به هدف تلاش کنند تا ان‌شاءالله پس از 2 نایب قهرمانی در 3 سال، این بار جام قهرمانی در آسیا نصیب پرسپولیس شود. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهرداد میناوند انصاریان ماشین سازی بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی خواهد آمد که برنده هشت توپ ‏طلا و اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، چاره‌ای نخواهد داشت ‏جز اینکه کفش‌ها را آویخته و به عنوان فوتبالیست بازنشسته شود. ‏اما در آرژانتین هیچکس دوست ندارد به آن روز فکر کند. ‏

طبق یک سنت فوتبالی مسی به احتمال زیاد ابتدا با فوتبال ملی ‏خداحافظی کرده و مدتی بعد بازی کردن در سطح باشگاهی را هم کنار ‏خواهد گذاشت. لئو در ماه ژوئن 37 ساله می‌شود و این یعنی زمان ‏زیادی تا آن روز باقی نمانده است. ‏

با اینحال لئو مشخص کرده که این اتفاق در آینده خیلی نزدیک ‏نخواهد افتاد. مسی به هموطنانش تعهد داده که در کوپا آمه‌ریکای ‏این تابستان بار دیگر بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته را به بازو می‌بندد، ‏او حتی به صورت تلویحی اشاره کرده که قصد دارد در جام جهانی ‌‏2026 هم حضور داشته باشد. آرژانتین با رهبرش در این دو تورنمنت ‏مدافع عنوان قهرمانی است و چه رویایی شیرین‌تر از اینکه مسی و ‏تیم ملی کشورش بتوانند در آخرین روزهای فوتبالی او از دو عنوان ‏قهرمانی باارزش و تاریخی دفاع کنند. ‏

ازکیل پالاسیوس یکی از هم‌تیمی‌های مسی است که در استادیوم ‏لوسیل قطر طعم قهرمانی دنیا در کنار او را چشیده است. او در ‏مصاحبه با رویترز نشان داد که آرژانتینی‌ها اصلا دوست ندارند به روز ‏خداحفظی مسی فکر کنند. پالاسیوس گفت:" اصلا نمی‌خواهم درباره ‏خداحافظی مسی صحبت کنم. بیایید فکرش را هم نکنیم. ما ‏آرژانتینی‌ها همه می‌خواهیم لئو جاودانه باشد و تا ابد کنارمان بازی ‏کند". ‏

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست