Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ۲۵۰ پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: این تعداد پروژه با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد فرصت شغلی برای ۳ هزار و ۸۵۲ نفر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

"حسین کلانتری" با تبریک دهه مبارک فجر به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ پروژه قابل ارائه اقتصادی و عمرانی در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۱۴ مورد از این پروژه‌ها افتتاحی و ۳۶ مورد کلنگ‌زنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۱۲۰ پروژه ریز در آمار پروژه‌های دهه فجر دیده نشده، تصریح کرد: اشتغال‌زایی پروژه‌های دهه فجر بیش از ۳ هزار و ۸۵۲ فرصت شغلی با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های درمانی، راه، ورزشی، اماکن اداری و طرح‌های اقتصادی است.
کلانتری با اشاره به افتتاح مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در سایر شهرستان‌های استان تاکید کرد: دهه فجر سال گذشته با موافقت سازمان برنامه و بودجه با ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد موافقت شد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال به اتمام برسند، ضمن اینکه ۱۵۰۰ واحد سهمیه جدید به استان اختصاص داده شده که تا پایان دولت تکمیل می‌شود.
وی با اشاره به نگاه ویژه به حوزه گچساران و باشت با توجه به شرایط خاص این دو شهرستان در مجلس بیان کرد: دستگاه‌ها را موظف کردیم پیگیری‌های خود نسبت به این دو شهرستان را دو برابر کنند، حتی مدیر و معاونین حوزه استانداری هفته‌ای دو بار به این شهرستان سر می‌زنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر همه پروژه‌های شهرستان گچساران فعال است، تصریح کرد: به جز تونل دیل که در مسیر حفاری پروژه به گازهای سمی برخوردیم و پس از کسب استانداردهای نهایی و در صورت اعلام خطرناک نبودن ادامه حفاری، کار پروژه از سر گرفته خواهد شد، ولی سایر پروژه‌های این شهرستان فعال است.
کلانتری با اشاره به موافقت سازمان برنامه و بودجه با ۱۰ پروژه مهم استان اظهار کرد: دولت علی‌رغم تحریم و مشکلات توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات استان رشد ۵۶ درصدی داشته و سرانه بالای یک میلیون برای ۴ استان کشور از جمله این استان دیده شد.
وی به ابر پروژه‌های استان اشاره‌ای و تاکید کرد: فاز اول پتروشیمی گچساران در سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد، سد چم‌شیر و راه پاتاوه_دهدشت از دیگر ابر پروژه‌های استان هستند که مصوبه دولت را دارند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شرایط خاص کشور به استان توجه خاصی شده البته منکر مشکلات و نواقصات نیستیم اما تلاش‌ها و توجهات باید دیده شود.
کلانتری ادامه داد: به همراه نماینده ولی‌فقیه با مسئولان دو هلدینگ بزرگ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان همچنین وزیران کار و صمت و سایر وزارء دیدار داشتم و خواستار سرمایه‌گذاری در استان شدم که با نظر مساعد پذیرفتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رایزنی‌ها برای بهبود وضعیت فرودگاه یاسوج تصریح کرد: سه آیتم تکمیل پروازهای هفتگی، افزایش مسیرهای پرواز و آیتم دیگری که بعدا به اطلاع مردم خواهم رساند مورد توجه است و پرواز از فرودگاه یاسوج و گچساران به مشهد و کیش در دستور کار است.
وی اظهار کرد: سه‌شنبه هفته جاری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی معراج با هواپیمای ایرباس از تهران به یاسوج انجام می‌شود.
کلانتری با اشاره به وضعیت بیماری کووید۱۹ در استان تاکید کرد: از ۱۳ بهمن سال گذشته تاکنون ۱۱۷ جلسه مبارزه با کرونا با ۱۵۰۰ مصوبه برگزار شد و هم‌اکنون با تلاش پزشکان و همراهی مردم جزء سه استان با کمترین میزان مرگ و میر هستیم و شرایط پایداری داریم.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت در طرح شهید سلیمانی بیان کرد: متاسفانه علائم خوبی را در استان نمی‌بینیم میزان ابتلا و مراجعه به بیمارستان و بستری در حال افزایش است و وزارت بهداشت به ما هشدار داده است اگر به پیک بخوریم مشکل جدی خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم کماکان همراهی کنند تا به زندگی عادی برگردیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد استاندار افتتاح و کلنگ زنی پروژه عمراني دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه