Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت با بیان اینکه یکی از تحولات انقلاب اسلامی تبدیل شدن سلطنت به حکومت مردم سالاری دینی است گفت: دشمن قصد دارد با ایجاد جنگ روانی در جامعه مردم را نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی دلسرد کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و سردار سلیمانی اظهار داشت: حسن و نیت بزرگ امام خمینی(ره) این بود که خود را به‌عنوان یک شخص مطرح نکرد بلکه به‌عنوان یک انسان دلداده به معارف الهی در جهان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه حاکمیت خدا را در زندگی شخصی امام راحل می‌توان مشاهده کرد افزود: امام خمینی(ره) یک رهبر الهی بود و بر همین اساس توانست در مقابل رژیم شاهنشاهی مقاومت و ایستادگی کند که زمره این ایستادگی به آغاز انقلابی شکوهمند ختم شد.

 قاسمی دهه فجر و 22 بهمن را سرآغاز طلوع اسلام دانست و عنوان کرد: قبل ‌از انقلاب اسلامی در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه سلطان و رعیت بود که امام خمینی(ره) این فضا را تغییر داد و ما این تغییرات را در طول دوران رهبری ایشان دیدیم.

2500 برنامه دهه فجر در استان گیلان برگزار می‌شود895 پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شودنشست تخصصی «چالش‌های جمعیتی گیلان» در رشت برگزار شد

وی با بیان اینکه انقلاب سلامی تحولات عمده‌ای در کشور به‌وجود آورد افزود: یکی از این تحولات تبدیل شدن سلطنت به حکومت مردم سالاری دینی است که این انقلاب وابستگی را به استقلال و تحقیرشدگی را به اعتماد به‌نفس و احساس عزت تبدیل کرد و باعث شد که هویت اسلامی در جامعه نقش پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آزادی، عزت‌ملی، استقلال همه‌جانبه و اعتماد به‌ نفس به ملت ما هدیه داده شد و امروزه تحولاتی که در دنیا شاهد هستیم برگرفته از انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بود.

قاسمی با تاکید بر اینکه غلبه بر چالش‌ها یکی‌از نقاط ضعف ما بود افزود: از روز اول، قدرت‌های جهانی با ما دشمنی داشتند و بنا را بر آزار و اذیت ملت ما گذاشتد و امروز نیز همچنان به‌دنبال ملتهب‌کردن فضا هستند که ما با تکیه بر منویات رهبری توانستیم بر این فضاها غلبه کنیم.

وی با اشاره به دستاورد‌های متعدد انقلاب اسلامی ابراز داشت: در دستاورد‌های سیاسی می‌توان به تجدید حیات اسلام، جایگزینی اسلام ناب به‌جای اسلام آمریکایی، بیداری و انسجام مسلمانان، قطع دخالت بیگانگان و نظام دوقطبی، وحدت شیعه و سنی، ثبات کشور در برابر توطئه و احیای حاکمیت الهی اشاره کرد.

قاسمی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهایی را در طول ‌42 سال به ارمغان آورده اما ضعف هایی نیز نظیر گرایش به دنیا‌طلبی در بعضی از افراد و مسئولین وجود دارد که باید رفع شود زیرا در مواردی سرعت حرکت انقلاب اسلامی را کند می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن به‌دنبال شایعه‌پراکنی و ایجاد جنگ روانی در جامعه اسلامی است افزود: دشمن قصد دارد با ایجاد روحیه یاس و ناامیدی، تلاش برای ایجاد شک و تردید پیرامون ولایت‌فقیه و ایجاد اختلاف بین مسئولان و جامعه را نسبت به اصل ارزش‌های انقلاب ناامید کند لذا باید دستاوردهای این دهه را به سمع و نظر مردم برسانیم.

قاسمی با اشاره به اجرای بیش‌از 1000 برنامه در طول دهه مبارک فجر توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت، پایگاه‌های بسیج و مساجد گفت: در اولین روز از دهه فجر در 48 نقطه از سطح رشت رزمایش سیاسی، روشنگری و بصیرت‌افزایی در قالب 3 سطح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سومین روز از دهه مبارک فجر با برنامه‌های نظیر جشن ولادت حضرت زهرا(س)، راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در حوزه‌ها، شب‌ خاطره انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود افزود: افتتاح پایگاه بسیج، توزیع مواد خوراکی و مسابقات نقاشی از برنامه‌های روز چهارم دهه فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف پیشرفت انقلاب را دیدیم گفت: امسال بیش‌از 1000 برنامه در طول دهه فجر برگزار می‌کنیم و حتما کیفیت این برنامه‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت است تا با اعلام این دستاورد‌ها امید را در جامعه حاکم کنیم.

قاسمی با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: محصولات پتروشیمی ایران از سال 57 تاکنون 33 برابر رشد داشته و ایران توانسته بدون پیوستن به سازمان تجارت جهانی هفتمین اقتصاد جهان باشد و تولید فولاد خود را از 360 هزار تن به 18 میلیون تن افزایش دهد.

انتهای پیام/618/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت انقلاب اسلامی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان