Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:44:26 GMT

افتتاح ۷۹ کلاس درس همزمان با دهه فجر در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۵۴۱

افتتاح ۷۹ کلاس درس همزمان با دهه فجر در همدان

مرادی گفت: ۷۹ کلاس درس در قالب ۱۰ طرح با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و زیربنای هفت هزار و ۵۵۰ متر مربع، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در این استان بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «محمدحسین مرادی»  در جمع خبرنگاران گفت: طرح مشارکت خیرین به نام آجر به آجر از ابتدای سال شکل گرفت که در راستای همین طرح این امکان برای همه فراهم شد که با هر توان مالی مدرسه‌ساز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان افزود: در سطح استان همدان ۸۸۰ خیر حقیقی و حقوقی فعال هستند که بر اساس سند تحول بنیادین سرانه مطلوب آموزشی به ازای هر دانش‌آموز ۸.۴ مترمربع، و این میزان به ازای هر دانش‌آموز همدانی ۵.۲ مترمربع است.

 

وی تصریح کرد: در استان همدان ۲ هزار و ۵۶۰ مدرسه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس وجود دارد که در این کلاسکها ۲۹۰ هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند که ۷۱ درصد شهری و ۲۹ درصد روستایی است.

 

وی ادامه داد: امسال این اداره کل ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته دارد که ۹۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی و ۵۲ میلیارد تومان نیز تحقق خیران بوده، اما برای پیگیری و بهره برداری از همه طرح‌ها، ۳۱۵ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است.

 

مرادی خاطرنشان کرد: در ابتدای ساخت مساکن مهر در استان ۴ پروژه را تحویل دادیم که ۵۴ کلاس درس و ۴۸ اتاق بود که طی سال‌های ۹۵ تا ۹۷ به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در سطح این استان ۱۷ مدرسه کانکسی داشتیم که سه مدرسه با ظرفیت خیران ساخته شد و امیدواریم سال آینده برای ۱۴ مورد دیگر نیز مدرسه بسازیم.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوسازی مدارس همدان ایام دهه فجر کلاس درس میلیارد تومان استان همدان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • دیدار با الفبای علم و مهربانی پس از ۲۵ سال
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا / اعلام سن ثبت‌نام
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم