Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رشیدی گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس مادامی که به حوزه انتخابیه نمایندگان لطمه وارد نکند و در آن آبروی افراد لحاظ شود، خوب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اظهار داشت: این طرح در کمیسیون در دست بررسی قرار گرفت و پس از نهایی شدن در صحن مجلس هم مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس مادامی که به حوزه انتخابیه نمایندگان لطمه وارد نکند و در آن آبروی افراد لحاظ شود، خوب است.

رشیدی تصریح کرد: ممکن است پس از بررسی موضوع بودجه، طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس مطرح شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:ب نده از ابتدا جزو موافقان طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس بودم.

رشیدی خاطرنشان کرد: مردم با اجرای این طرح مطلع خواهند شد که نماینده آنها چه تصمیمی می گیرد و این یک نوع ممیزی مردمی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این طرح در سامانه مجلس بارگذاری شده و باید فعال شود تا مردم بدانند نمایندگان به چه طرح هایی رای موافق یا مخالف می دهند.

رشیدی گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس در صورتی که موضوع آبروی اشخاص در میان باشد و نیز مواردی که به حوزه انتخابیه برمی‌گردد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

وی افزود: به طور مثال اگر نماینده ای به وزیری رای مخالف دهد درصورتی که وی رای آورد ممکن است به حوزه انتخابیه آن نماینده بدبین شود همچنین هنگام رای برای تایید یا رد فردی ممکن است مشکلات فردی و درگیری ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مردم در طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس باید بدانند این است که نمایندگان به چه طرح هایی رای داده اند که البته در همه دنیا نیز اینگونه است.

رشیدی تصریح کرد: در واقع بررسی جزیی‌تر سبب می‌شود به حاشیه برویم و این به صلاح مجلس نیست و دردی را از جامعه درمان نمی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات