Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه های فرهنگسرای خانواده در آستانه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ با همکاری کانون فرهنگی مذهبی برستیغ چکاد ویدئوکلیپ «جشن کوثر» به همین مناسبت شامل شعرخوانی، قرائت زیارت آل یاسین، پرسش و پاسخ، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. منتشر می شود.

همچنین به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده برای علاقه مندان به شرکت در برنامه‌های ادبی ویدئوکلیپ «مادرانه» با مشارکت کانون کتاب و کتاب‌خوانی آستان قدس رضوی خراسان همراه با شعرخوانی آیینی هنرمند نوجوان محمدفاضل فروتنی و فتوکلیپ «ریحانه نبی» شامل تصاویری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و خانواده منتشر می‌شود.

در ادامه فتوکلیپ «زن در آینه انقلاب» با معرفی زنان موفق در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و پادکست آشنایی شهروندان با زندگی، فضایل و سجایای اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه های این مرکز است .

همچنین با توجه به نقش ایثار و از خودگذشتگی در خانواده و تأثیرپذیری و انعکاس آن در جامعه با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۹ و  گروه جهادی خیرین شفق با حضور بانوان فداکار و سرپرست خانواده برنامه «حنانه بهشتی» با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای مرتضی گرد روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.

استوری های مناسبتی میلاد حضرت فاطمه (س) از دیگر برنامه های این مرکز آست.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه‌های یادشده می توانند روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا س فرهنگسرای خانواده اعلام برنامه ها اعلام حضرت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی

علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه