Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه مشهور آمریکایی فاش کرده است که یکی از نزدیکان رئیس جمهور پیشین آمریکا حدود ۳۰۰ هزار دلار برای تامین مالی تظاهرات طرفداران ترامپ هزینه کرده است، تظاهراتی که در نهایت منجر به یورش مرگبار به ساختمان کنگره شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه وال استریت ژورنال روز شنبه فاش کرد که جولیه جنکینز فانچلی یکی از تامین کنندگان مهم هزینه‌های انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2020 حدود 300 هزار دلار برای تامین هزینه‌های مربوط به تظاهرات طرفداران ترامپ در روز 6 ژانویه اختصاص داده است، تظاهراتی که در نهایت منجر به یورش و حمله مرگبار طرفداران افراطی رئیس جمهور پیشین آمریکا به ساختمان کنگره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، تظاهرات طرفداران افراطی ترامپ در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری حدود 500 هزار دلار هزینه داشته و فانچلی بخش عمده‌ای از هزینه‌های این تظاهرات را تامین کرده است.

نگرانی سیاستمداران آمریکایی درباره استقرار دائمی نیروهای گارد ملی در کنگرهبازداشت فردی مسلح در نزدیکی کنگره آمریکارئیس پلیس کنگره آمریکا خواستار نصب حصارها و موانع دائمی شد

 

تاکنون بیش از 135 نفر در ارتباط با یورش مرگبار 6 ژانویه به ساختمان کنگره بازداشت شده‌اند. در این حمله حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس جان خود را از دست دادند.

در حالی که کنگره آمریکا 6 ژانویه برای شمارش آرا کالج الکترال و تایید نهایی نتایج انتخابات جنجالی 3 نوامبر تشکیل جلسه داده بود، ترامپ از هوادارانش خواست تا تظاهرات مسالمت آمیزی را برگزار کنند ولی این اعتراضات در نهایت منجر به حمله آنها به ساختمان کنگره شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساختمان کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌ کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌ های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود.

دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران