Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:47:12 GMT

برخورد با تخلفات حوزه آبی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۸۹۰

برخورد با تخلفات حوزه آبی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان گفت: شرکت آب منطقه‌ای ایلام علاوه بر وظیفه تامین آب در بخش‌های مختلف شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست، برابر قانون توزیع عادلانه آب مسئول حفاظت و صیانت از منابع آب است که برای موفقیت در این امر نقش نیروی انتظامی بسیار پررنگ و تعیین کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد :تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها در واقع تعرض به حقوق عامه است و چه بسا خسارات جبران ناپذیری از حیث جانی و مالی به مردم وارد نماید که با اقدام پیشگیرانه میشود از آن جلوگیری بعمل آورد و این جز با همکاری همه ذیمدخلان بخصوص نیروی قدرتمند انتظامی محقق نخواهد شد.

پوراحمد در ادامه به مدیریت سیلاب در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود‌: با اقدام به موقع مدیریت بحران استان به ریاست استاندار محترم منجمله تخلیه بموقع مخازن سد‌ها و در نتیجه مهار روان آب‌ها از بروز خسارات سنگین به استان جلوگیری شد و این نمونه موفق یک کار تیمی با مدیریت واحد بود که در ایلام اتفاق افتاد.

او ضمن تشکر و قدردانی از همکاری موثر نیروی انتظامی در سنوات گذشته در برخورد با تخلفات حوزه آب بیان کرد: در حوزه حفاظت و بهره برداری تخلفاتی وجود دارد که نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی هستیم و توقع داریم بیش از پیش این همکاری در راستای پیشگیری از وقوع جرم محقق شود.

در ادامه سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به اهمیت حوزه منابع آبی و تخلفات مربوط به آن اشاره نمود و عنوان کرد: نیروی انتظامی استان امادگی کامل دارد تا در برخورد با متخلفین و در راستای پیشگیری از هرگونه تخلف در حوزه آب برخورد قاطع نماید.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی منابع آب نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران