Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@15:01:20 GMT

نیسان جان عابر پیاده را در آزادگان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۹۹۳

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از فوت عابر پیادهبر اثر عبور از عرض بزرگراه آزاداگان بعد از پل کاظمی توسط وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت: ساعت ۲۰:۲۰ شب گذشته، در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب بعد از کاظمی یک دستگاه وانت نیسان که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده‌ای که مشغول حرکت از عرض اتوبان بوده، به شدت برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در صحنه حادثه حاضر می‌شوند و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام می کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده مذکر بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌نماید.

این مقام انتظامی بیان کرد: علت این حادثه سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو از سور راننده وانت نیسان و عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه بوده که کروکی این تصادف تنظیم و به کلانتری مربوطه تحویل داده شد.

بیشتربخوانید: توصیه پلیس در خصوص بارش برف و باران در جاده‌ های ٢٥ استان کشور

وی به رانندگان توصیه کرد: همیشه و در همه حال توجه به جلو را مد نظر قرار داده و از سبقت از سمت راست پرهیز نمایید تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهور تصادف عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب