Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه و توزیع ۱۱۰۰ بسته کمک معیشتی با عنوان هدیه انقلاب اسلامی در شهرستان ری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن حیدری  در نشست هماهنگی برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور بخش عمده برنامه‌های بزرگ پیروزی انقلاب امسال با هدف معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 40 عنوان برنامه با محوریت بصیرت‌افزایی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی همراه با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نفیس برنامه‌ریزی شده که با کمک مردم و دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اجرایی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) در ادامه گفت: اعزام کاروان انقلاب اسلامی سیار در محلات و ثابت در میادین، پخش سرود، روایتگری و پرده‌خوانی از سال 1342 تا پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه خیابان انقلاب توسط حوزه‌های محلات و ادارات و برپایی میز خدمت با عنوان شهید پلارک در ادارات، بخشداری‌ها و شهرداری‌های بخش‌های فشافویه، کهریزک و قلعه نو از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال است.

حیدری در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه در جوانان و معرفی ظرفیت‌های موجود تصریح کرد: مسابقه دوچرخه سواری با شعار امنیت و اقتدار هدیه انقلاب اسلامی توسط حوزه‌های محلات با 42 دوچرخه سوار و همچنین برگزاری مسابقه در فضای مجازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جهت ایجاد انگیزه جوانان و مشارکت در برنامه‌ها طراحی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه ناحیه روح الله (ره) در ادامه یادآور شد: به مناسبت 42 سالگی انقلاب ویزیت پزشکی رایگان در حوزه‌های محلات و کانون‌های بسیج برقرار می‌شود و خانواده‌ها  می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات رایگان برخوردار شوند.

وی ضمن اشاره به دیگر ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: تکریم خانواده‌های شهدا همراه با تامین نیازهای روزانه این خانواده‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک رایگان از برنامه‌های قابل اجرا در ایام الله دهه فجر است.

حیدری در ادامه تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه در سه بخش شهرستان ری با توزیع 1100 بسته معیشتی در بین نیازمندان و به عنوان هدیه انقلاب اسلامی و همچنین بازسازی خانه‌های نیازمندان و محرومان در روستای گل‌حصار در دهه فجر به انجام می‌رسد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) با بیان این که رزمایش میز مهربانی با واگذاری 70 عدد تبلت به دانش‌آموزان نیازمند بخش کهریزک برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به بستر سامانه شاد امکان مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فضای مجازی مهیا شده که با استفاده از این ظرفیت شهدای دانش‌آموز در برنامه شاد به دانش‌آموزان این منطقه معرفی می‌شوند.

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر سپاه ناحیه روح الله (ره) در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امکان برگزاری راهپیمایی به صورت نفر در این ایام وجود ندارد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رژه موتوری از باقرشهر به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره)، مانور گروه‌های سرود و همچنین مراسم سنتی تکبیر گویی و نورافشانی در سه بخش شهرستان از جمله ویژه برنامه های 22 بهمن است که از شامگاه 21 بهمن آغاز و تا پایان روز 22 بهمن ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب سپاه ناحیه روح الله انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به جایگاه کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک در کشور، گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک ایران به شمار می‌رود، لذا باید به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری خوراک بپرداریم. 

وی افزود: به این منظور امسال در تلاشیم تا با تدارک برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی روی گردشگری خوراک در استان تمرکز داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برگزاری اولین جشنواره خوراک در محور تاریخ و تمدن با همکاری سه استان غرب کشور یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان است. 

وی از برگزاری اولین رالی خوراک در استان هم به عنوان یکی دیگر از این رویداد‌ها نام برد و گفت: مقرر شده این رویداد با همکاری کانون اتومبیلرانی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران در کرمانشاه برگزار شود و در طی مسیر رالی، خوراک‌های بومی کرمانشاه که مناسب برای مسافرت‌ها است، پخت شود. 

امیری از راه اندازی آشپرخانه صنعتی آموزش آشپزی، آکادمی گردشگری خوراک و خانه خلاق گردشگری خوراک در کرمانشاه خبرداد و گفت: این سه مرکز قرار است با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه راه اندازی شوند تا گامی برای آموزش آشپز‌های ماهر در زمینه خوراک‌های بومی، تهیه و پخت غذا‌های محلی و نوآوری در این غذا‌ها باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از نیمه‌های تیرماه شروع ماه محرم را در پیش خواهیم داشت، بنابراین تلاش شده تا این رویداد‌ها را پیش از شروع این ماه برگزار کنیم. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه خوراک‌های بومی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای دارد که قابلیت معرفی به تمام علاقمندان به گردشگری خوراک را در ایران دارند، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تنها دو خوراک کرمانشاه یعنی دنده کباب و خورشت خلال معروف شده که باید با رویداد‌های مختلف زمینه‌ای برای معرفی سایر خوراک‌های بومی و اصیل استان داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)